Verwijderd
Verander je topic-titel naar 'Pats hier met je Rtcw score' , dat is toch je bedoelingOp zondag 06 januari 2002 14:40 schreef MaXxX het volgende:
Post hier je hoogste RTCW score met screenie
mijnen om ff te beginnen
[afbeelding]
RTCW in het kort:
teamplay = skillz, punten niet (per sé).
Misschien ben je wel heel ok, maar dit is niet bepaald moeilijk om te behalen. Je gaat met een minigun in de warroom zitten, laat de papers pakken... ragt die gast neer en pakt de papers... kassa!
Bovendien is fraggen in de warroom 6 points-a-pop (geloof ik, le nooit zo op die scores als ik bezig ben)...
dit was teamplay... en ik was heletijd medic dus geen minigun gezijk of wat dan ookOp zondag 06 januari 2002 14:56 schreef RedTop het volgende:
RTCW in het kort:
teamplay = skillz, punten niet (per sé).
Misschien ben je wel heel ok, maar dit is niet bepaald moeilijk om te behalen. Je gaat met een minigun in de warroom zitten, laat de papers pakken... ragt die gast neer en pakt de papers... kassa!
Bovendien is fraggen in de warroom 6 points-a-pop...
Verwijderd
Geen $Op zondag 06 januari 2002 14:59 schreef MaXxX het volgende:
[..]
jij hebt zelf gewoon geen key hehehe koop wolf is man
wat denk je ??? anders speel ik niet op internet ???Op zondag 06 januari 2002 14:59 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Geen $, die van jou is legaal dan
Verwijderd
Key heb je bij mij uit de winkel gejat ,Op zondag 06 januari 2002 15:04 schreef MaXxX het volgende:
[..]
wat denk je ??? anders speel ik niet op internet ???
ik heb me key niet gejat...Op zondag 06 januari 2002 15:04 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Key heb je bij mij uit de winkel gejat ,![]()
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Speel maares op RTCW Gamepoint #1, dan zul je die score niet snel halen
dit was een game van 30 min en ik heb de gene die het objective had vaak neergeschoten en het objective terug gebracht dat scoort snel ja...Op zondag 06 januari 2002 15:11 schreef Revision het volgende:
Op jullie server kan ik ook makkelijk zo'n score halen, gaat gewoon door totdat de opdracht is gehaalt, dus et kan erg lang duren.
Speel maares op RTCW Gamepoint #1, dan zul je die score niet snel halen
maar post zelf is screenie's dit is allemaal best offtopic...
Ik maak nooit screenie's van me score (of het moet echt extreem hoog zijnOp zondag 06 januari 2002 15:14 schreef MaXxX het volgende:
[..]
dit was een game van 30 min en ik heb de gene die het objective had vaak neergeschoten en het objective terug gebracht dat scoort snel ja...
maar post zelf is screenie's dit is allemaal best offtopic...
ik heb ook altijd een hogere score als ik medic ben
Procesprutser
Verwijderd
met dat w88 in die kamer met dat papiertje wat de allies motte hebbe kan je veel punten krijgen
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Hoeft geen cheat te zijn, medics scoren vaak hoog (mits goed gebruikt natuurlijk), MP zal wel op CP zijn gezet zonder stopwatch, krijg je lange games.Op zondag 06 januari 2002 17:35 schreef mr.oncreatief het volgende:
2 dingen
-cheate jij?
-hoelang duurde die game?
Verwijderd
Zal vast wel, ik wil het niet eens wetenOp zondag 06 januari 2002 17:38 schreef mr.oncreatief het volgende:
dat cheaten kon tog?
Kwam laatst zo'n lul tegen, paar headshots (raak dus) en die gozer bleef overeind, ff later werd ie gekicked.
Ik heb wel hogere punten gezien en ja, ook op servers waar spellen geen half uur duurden... (dammit, een halfg uur doen over het jatten van de papieren... Stond heel het axis team soms in de warroom?
Verwijderd
Lame mijne iets van van 190 in 8 minuten game en iets van 300 bij half uur.Op zondag 06 januari 2002 19:09 schreef kingofhill het volgende:
btw heb wel een oneindig granaat cheat
lame ??? screenie's bewijs is wat man...Op zondag 06 januari 2002 19:10 schreef DMS het volgende:
[..]
Lame mijne iets van van 190 in 8 minuten game en iets van 300 bij half uur.
Verwijderd
Ehm, dit topic is al geweest zoals ik eerder al postte...Op zondag 06 januari 2002 19:20 schreef MaXxX het volgende:
[..]
lame ??? screenie's bewijs is wat man...
Snap ook niet waarom je trots bent op je score eigenlijk maargoed.
Punten zeggen helemaal niks, meestal hebben de beste teamplayers nog de minste punten, simpelweg omdat ze niet rechtstreeks voor de objectives gaan etc maar voor dekking zorgen enz.
DuH!!! als medic moet je wel team gamen niemand wat anders te zeggen als commentaar ???Op zondag 06 januari 2002 19:26 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ehm, dit topic is al geweest zoals ik eerder al postte...
Snap ook niet waarom je trots bent op je score eigenlijk maargoed.
Punten zeggen helemaal niks, meestal hebben de beste teamplayers nog de minste punten, simpelweg omdat ze niet rechtstreeks voor de objectives gaan etc maar voor dekking zorgen enz.
ik vind het een goeie score hoorOp zondag 06 januari 2002 19:28 schreef MaXxX het volgende:
[..]
DuH!!! als medic moet je wel team gamen niemand wat anders te zeggen als commentaar ???
Verwijderd
ik zeg alleen dat ik die cheat heb, want op die server die we toen hadden, was die cheat (lees als bug) niet mogelijk.
je hebt het over Grenade bug als je Lt bent ???Op zondag 06 januari 2002 19:31 schreef kingofhill het volgende:
nee ei, ik heb die cheat niet gebruikt
ik zeg alleen dat ik die cheat heb, want op die server die we toen hadden, was die cheat (lees als bug) niet mogelijk.
tis echt zo, 1x gespeeld, meteen geen zin meer
Verwijderd

Hier stond ik dus op de beach. Daar ze al afknallen er moet er ook nog 1 zijn van mij van 255 maar die moek effe zoeken.
Verwijderd
Ja dat is idd super irritantOp zondag 06 januari 2002 20:19 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die gasten die puur voor de punten spelen, voorbeeldje: je wil een vlaggetje capturen, komt er een teammate die de laatste 2 meter nog een een sprint moet trekken zodat hij die puntjes pakt![]()
![]()
![]()
Daarom zeg ik, ik weet niet hoe je speelt en daar oordeel ik dus ook niet over. Je score is echter niet zo uitzonderlijk... zeker niet na een half uur spelen
/screenshotOp zondag 06 januari 2002 20:41 schreef RedTop het volgende:
DMS kan het niet bewijzen, maar ik kan wel als getuige aangeven dat hij één van die mannen is die ik weleens van die hoge scores zie halen bij Axis.
Daarom zeg ik, ik weet niet hoe je speelt en daar oordeel ik dus ook niet over. Je score is echter niet zo uitzonderlijk... zeker niet na een half uur spelen
hoi
Verwijderd
of een onzintbare teammate stak een paar keer zijn mes in de muur en ik hoorde dat en zag niemand, ik pak mijn flammewerper en grill die (Kwam laatst zo'n lul tegen, paar headshots (raak dus) en die gozer bleef overeind, ff later werd ie gekicked.
Geloof me, volgende keer neem ik een screenshot speciaal voor jou...Op zondag 06 januari 2002 20:43 schreef MaXxX het volgende:
[..]
/screenshot
Verwijderd
Moet je oefenen , Maxxx heeft duidelijk skill , iedereen hier zeikt hem af maar ik heb nog maar amper screenies gezien van anderen.Op zondag 06 januari 2002 20:43 schreef Kr44nVogel het volgende:
nou ik kom niet hoger as 5 punten dus ik vind het knap =) btw spel zuigt wel na een tijdje kan me niet echt lang vasthouwe maar ja who f*ckin cares =D
Of je kunt het of je kunt het niet
Verwijderd
Hij kan het dus niet want hij verloor ik heb liever 20 punten en winnen dan 150 en verliezenOp zondag 06 januari 2002 20:46 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Moet je oefenen , Maxxx heeft duidelijk skill , iedereen hier zeikt hem af maar ik heb nog maar amper screenies gezien van anderen.
Ik zeik hem niet af, ik zeg hem hoe het is...Op zondag 06 januari 2002 20:46 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Moet je oefenen , Maxxx heeft duidelijk skill , iedereen hier zeikt hem af maar ik heb nog maar amper screenies gezien van anderen.
Zijn score is niet uitzonderlijk. Ik zeg daar voor de derde keer nadrukkelijk bij dat ik niet weet hoe die speelt, dus daar oordeel ik ook niet over.
Verwijderd
Heb jij hem ooit zien spelen dan?? Denk het nietOp zondag 06 januari 2002 20:49 schreef RedTop het volgende:
[..]
Ik zeik hem niet af, ik zeg hem hoe het is...
Zijn score is niet uitzonderlijk. Ik zeg daar voor de derde keer nadrukkelijk bij dat ik niet weet hoe die speelt, dus daar oordeel ik ook niet over.
Oordeel niet over anderen voordat je het zeker weet
Verwijderd
Wat zegt ie nou kan je niet lezen ofzo.Op zondag 06 januari 2002 20:51 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Heb jij hem ooit zien spelen dan?? Denk het niet
Oordeel niet over anderen voordat je het zeker weet, ik speel regelmatig met hem en ik weet dat ie gewoon goed speeld zonder l4m3 gedrag.
Verwijderd
Oh sorry bedoel diegene daarboven , verkeerd ge-quoteOp zondag 06 januari 2002 20:52 schreef DMS het volgende:
[..]
Wat zegt ie nou kan je niet lezen ofzo.
Hey die jongens ken ikOp zondag 06 januari 2002 19:39 schreef DMS het volgende:
Hoogste score zegt niks nee. Soms als ik een sigaretje aan het roken ben blijf ik in de warroom staan en schiet ze pas af als ze de map al hebben dan haal je het met gemak. Maar normaal zit ik lager. Een screenshot hmmm enigste die ik kan vinden is een lage van mij 59 ofzo. Ik maak zelf nooit screenshots.
Hier stond ik dus op de beach. Daar ze al afknallen er moet er ook nog 1 zijn van mij van 255 maar die moek effe zoeken.
Verwijderd
Dat was dus tegen mij en als je niet wint en wel zo'n hoge score heb doe je iets niet goed nee.Op zondag 06 januari 2002 20:54 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Oh sorry bedoel diegene daarboven , verkeerd ge-quaote
Verwijderd
Dan doet de rest van je team iets niet goedOp zondag 06 januari 2002 20:55 schreef DMS het volgende:
[..]
Dat was dus tegen mij en als je niet wint en wel zo'n hoge score heb doe je iets niet goed nee.
[pestmode]Op zondag 06 januari 2002 20:56 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Dan doet de rest van je team iets niet goed
Pcies had een paar DMS achtige personen in me team
[/pestmode]
Verwijderd
Hmmm heel het teamOp zondag 06 januari 2002 20:56 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Dan doet de rest van je team iets niet goed
Op zondag 06 januari 2002 20:59 schreef DMS het volgende:
[..]
Heb je me wel eens zien spelen.
Verwijderd
Maar goed ook ben teamkiller namelijkOp zondag 06 januari 2002 21:00 schreef MaXxX het volgende:
[..]
gelukkig niet
dan had je mij niet gekilled want ik ben niet zo gek om bij jouw in het team te gaanOp zondag 06 januari 2002 21:03 schreef DMS het volgende:
[..]
Maar goed ook ben teamkiller namelijk
Verwijderd
Zou niet MET maar TEGEN jou willen spelenOp zondag 06 januari 2002 21:03 schreef DMS het volgende:
[..]
Maar goed ook ben teamkiller namelijk
Verwijderd
Ha ha maar weer genoeg gegrapt ik zal wel eens een screenshot maken als ik een keer de tijd ervoor zieOp zondag 06 januari 2002 21:04 schreef MaXxX het volgende:
[..]
dan had je mij niet gekilled want ik ben niet zo gek om bij jouw in het team te gaan
is goedOp zondag 06 januari 2002 21:05 schreef DMS het volgende:
[..]
Ha ha maar weer genoeg gegrapt ik zal wel eens een screenshot maken als ik een keer de tijd ervoor zie
[uitlegmode]
Druk op de knop naast de 1 de ~ dus typ nu
/screenshot en je maakt een screenshot.
of /bind f12 screenshot en als je nu op F12 drukt maak je een screenshot
[/uitlegmode]
Verwijderd
[Moeilijk-deel-Uitlegmode]Op zondag 06 januari 2002 21:08 schreef MaXxX het volgende:
[..]
is goed
[uitlegmode]
Druk op de knop naast de 1 de ~ dus typ nu
/screenshot en je maakt een screenshot.
of /bind f12 screenshot en als je nu op F12 drukt maak je een screenshot
[/uitlegmode]
en niet te vergeten in C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\screenshots staat dan je screenshot.
[/Moeilijk-deel-Uitlegmode]
Verwijderd
Ik heb hem geinstaleerd in mijn g hoe moet het danOp zondag 06 januari 2002 21:11 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
[Moeilijk-deel-Uitlegmode]
en niet te vergeten in C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\screenshots staat dan je screenshot.
Verwijderd
[Moeilijk-deel-Uitlegmode]Op zondag 06 januari 2002 21:11 schreef DMS het volgende:
[..]
Ik heb hem geinstaleerd in mijn g hoe moet het dan
en niet te vergeten in G:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\screenshots staat dan je screenshot.
Verwijderd
AhhhOp zondag 06 januari 2002 21:12 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
[Moeilijk-deel-Uitlegmode]
en niet te vergeten in G:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\screenshots staat dan je screenshot.
Dit zijn geen skills, maar dit is gewoon dom fraggen!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mijn hoogste score weet ik niet. Boeit me niet zo veel.
Ja, jij bent zon skooier die hem NIET in de winkel koopt, maar hem downt, en op gehackte servers speelt. Voor servers zonder die hack, heb je hem dus WEL modig!Op maandag 07 januari 2002 14:15 schreef Mickman het volgende:
Waarom praten jullie over een key terwijl die helemaal niet nodig is!
no flame intended
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
dat denk ik idd ookOp maandag 07 januari 2002 19:39 schreef KDZ het volgende:
[..]
Ja, jij bent zon skooier die hem NIET in de winkel koopt, maar hem downt, en op gehackte servers speelt. Voor servers zonder die hack, heb je hem dus WEL modig!
no flame intended