heb gister de iso file van redmond linux (www.redmondlinux.org) gedownload, en met fireburner gebrand maar er komt niks op de cd te staan? er is wel op de cd geschreven en als ik de cd in mn CD-ROM speler doe dan geeft ie de cd de naam "CD". maar zodra ik wil kijken wat erop staat zie ik niks... hij zegt wel dat ie iets van 500mb gebruikt heeft. weet iemand hoe ik de redmond iso dus moet branden?
Probeer eens van die CD te booten.
Redmond linux, klinkt trouwens wel vaag zeg.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
ja, is een soort heel erg gebruiksvriendelijke linux verise. lijkt ook wel beetje op xp enzo met die kleuren en achtergronden enzo (KDE2)...
maar heb er een tijdje mee gewerkt nu maar hij is nog niet echt stabiel, programmaŽs geven vaken fouten enzo.. maargoed, leuk voor de heb
maar heb er een tijdje mee gewerkt nu maar hij is nog niet echt stabiel, programmaŽs geven vaken fouten enzo.. maargoed, leuk voor de heb
Is het ook.. Zelfs hun site ziet eruit als een Microsoft cloneOp zondag 06 januari 2002 14:26 schreef Aaargh! het volgende:
Probeer eens van die CD te booten.
If it ain't broken it doesn't have enough features
hahahaha.... ja maar hij draait wel leuk hor. ziet er wel grappig uit, en best geschikt voor linux newbié's denk ik... zelf heb ik toch liever mandrake...Op dinsdag 08 januari 2002 20:50 schreef Apache het volgende:
http://www.redmondlinux.org/support/hcl/
WTF
lekker onvolledig & enkel ms hardware
kan iemand die redmon linux gebruikt mij dat bestandje sturen van hun kde startknop?
als die ook bij mij werkt zou ik erg tevreden zijn!!!!
als die ook bij mij werkt zou ik erg tevreden zijn!!!!
Verwijderd
Ik heb die distro nooit lopend gekregen laatst nog geprobeerd installatie liep de hele tijd vast lame shit hoor.
greetz,
kozel
greetz,
Verwijderd
Lijkt Windows welOp woensdag 09 januari 2002 20:06 schreef kozel het volgende:
Ik heb die distro nooit lopend gekregen laatst nog geprobeerd installatie liep de hele tijd vast lame shit hoor.
greetz,
kozel
Verwijderd
jah, windhoos XP gebruikertje dat je bentOp donderdag 17 januari 2002 19:18 schreef [Mike] het volgende:
[..]
Lijkt Windows wel
Verwijderd
Uhm, weet je zelf wel wat dat betekent, klein irri rotventjeOp donderdag 17 januari 2002 19:23 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
jah, windhoos XP gebruikertje dat je bent, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet (zo zeg je dat tegen gymnasiasten)
Maar goed, weer ff on-topic: Redmond linux probeert dat Linux zoveel mogelijk op Windows XP te laten lijken, zodat de mensen zeggen: kijk eens wat mooi, net zo mooi als Windows XP... En het is nog gratis ook!
Verwijderd
niet liefOp donderdag 17 januari 2002 19:28 schreef [Mike] het volgende:
[..]
Uhm, weet je zelf wel wat dat betekent, klein irri rotventje
..
Verwijderd
Jij ook nietOp donderdag 17 januari 2002 19:30 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
niet lief
Pagina: 1