Een paar jaar geleden heb ik een panasonic stereo torentje gekocht. Nu kwam ik op het briljante idee om mijn computer aan mijn stereo te slingeren, door middel van 2 tulp- stekkertjes in de stereo en een jag plugje in de geluidskart. Tot mijn teleurstelling kwam er bijna geen geluid uit de stereo. Als ik mijn geluidskaart helemaal open zet komt er nog net geluid uit.
Betekent dit dat de geluidkaart niet genoeg vermogen kan leveren? Zo ja, welke geluidskaart kan dit wel? Of moet ik misschien een appart luidspreker setje voor de comp kopen?
Ik wil gewoon een beetje stevig geluid bij het afspelen van mp3's en dvd's. Mijn budget is ongeveer 300 tot 400 gulden, of voor de eurofielen onder jullie: ongeveer 160 euro.
Iemand een ideetje?
Betekent dit dat de geluidkaart niet genoeg vermogen kan leveren? Zo ja, welke geluidskaart kan dit wel? Of moet ik misschien een appart luidspreker setje voor de comp kopen?
Ik wil gewoon een beetje stevig geluid bij het afspelen van mp3's en dvd's. Mijn budget is ongeveer 300 tot 400 gulden, of voor de eurofielen onder jullie: ongeveer 160 euro.
Iemand een ideetje?