[shop.tweakers.net] probleempjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29
Er lijkt wat mis te zijn met de shop: de configurator op de index page lijkt nog te werken, maar als je gewoon op bijvoorbeeld Afbeeldingslocatie: http://shop.tweakers.net/g/lmenu/sdrdimm_o.gif klikt krijg je in de plaats van een rijtje met alle beschikbare SDRAM dimms nu de index page met een configurator zonder opties :?

Als je met de configurator een product kiest, en op 'bestel dit product' klikt krijg je 'Jouw persoonlijke shop.tweakers.net winkelmandje heeft momenteel een inhoud van null bytes.' :?

En verder nog enkele puntjes:
-er ontbreekt een pagina met de voorwaarden, contactinfo, bedrijfsinformatie en dergelijke dingen.
-wie garandeerd de onafhankelijkheid van de ShoPSurvey als bolderhardware een zo grote invloed op tweakers.net krijgt?

We spend our years as a tale that is told

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 06 januari 2002 13:27 schreef Dutchman! het volgende:
Er lijkt wat mis te zijn met de shop: de configurator op de index page lijkt nog te werken, maar als je gewoon op bijvoorbeeld [afbeelding] klikt krijg je in de plaats van een rijtje met alle beschikbare SDRAM dimms nu de index page met een configurator zonder opties :?
heb ik ook idd.
Als je met de configurator een product kiest, en op 'bestel dit product' klikt krijg je 'Jouw persoonlijke shop.tweakers.net winkelmandje heeft momenteel een inhoud van null bytes.' :?
hier ook idd.
En verder nog enkele puntjes:
-er ontbreekt een pagina met de voorwaarden, contactinfo, bedrijfsinformatie en dergelijke dingen.
Zou inderdaad wel makkelijk zijn, maar je kunt die gegevens natuurlijk gewoon bekijken op Hardware.nl.
-wie garandeerd de onafhankelijkheid van de ShoPSurvey als bolderhardware een zo grote invloed op tweakers.net krijgt?
Wie zegt dat zij een grote invloed op ons krijgen? Het is een gezonde samenwerking zoals we met vele andere bedrijven ook hebben, geen overname o.i.d..

Professioneel Hyves-weigeraar

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb dat ook. Ik dacht al wat is dat raar. :?

LinkedIn WoT Cash Converter

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-03 14:24
Het is nu bij mij weer gefixed.....

Verwijderd

Is gefixt, even een paar bugjes opgelost en een frisse database vulling.
Nu is de configurator, helemaal clean van verkeerde prijzen.

Dit topic is gesloten.