Toon posts:

analoog videobewerken,vervolgens branden,wat & hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil een computer aanschaffen om voornamelijk mijn oude videobandjes(analoog) te kunnen bewerken en branden.(en een beetje internet)

Een iMac met iMovie en een sonyDVMC DA2
of
goed systeem met Miro DC10+ of MP10
of
goed systeem met een Asus 6800 de Luxe of 7700(capturen deze kaarten ook analoog)
Vriendelijk bedankt voor de moeite.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als videobewerking je eerste prioriteit is, gan dan niet voor een pretkaart van Asus, de kwaliteit van grabben is kijkbaar, maar niet hoogstaand. De miro is heerlijk, de G400 Marvel van Matrox een interessante optie. Zorg voor wat cpu power, anders blijf je wachten met exporteren van filmpjes..

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58
Ik gebruik zelf de Asus V6800 Pure icm een Miro/Pinnacle DV500. Deze video-editing kaart ondersteund digitaal en alle analoge bronnen zodat je misschien in de nabije toekomst met digitaal weinig tot geen kwaliteitsverlies meer hebt.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden en bij de kaart wordt standaard meegeleverd o.a. Adobe Premiere (full version). Zodra je het een beetje onder de knie hebt is het editen een peuleschil en met wat "spelen" kom je steeds verder...

Succes met je keuze! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber