Toon posts:

gekraakte servers voo RTCW

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
....Waar kan ik die vinden, ik heb RTcW gekocht, maar werkt niet echt lekker, met key e.d. Maar wil toch ff proberen om te spelen op een gekraakte server?!?!

Waar zou ik die kunnen vinden, graag niet iets met irc want daar snap ik NIX van ;(..

Verwijderd

BS, als je een goede key hebt is het geen probleem. Lamer..

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg toch dat ut gewoon niet goed werkt.... iemand?!?!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Haal je toch een nieuwe key bij de winkel :Z.

Verwijderd

't Gaat hier niet om gekraakte servers maar om servers die de serialcheck disabled hebben.

Gebruik pathfinder:

http://home.t-online.de/home/christian.rodemeyer/pathfinder.htm

Verwijderd

Topicstarter
This zondag.... en ik wil niet nog langer wachten, ik heb gister de hele tijd lopen proberen om hem aan de praat te krijgen ;(!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 13:19 schreef popolon het volgende:
't Gaat hier niet om gekraakte servers maar om servers die de serialcheck disabled hebben.

Gebruik pathfinder:

http://home.t-online.de/home/christian.rodemeyer/pathfinder.htm
Hmm, welke moet ik dan nemen, want de meeste (:?) checken wel serial number, ik kreeg ' bannt serial number' ;(

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op zondag 06 januari 2002 13:41 schreef Webmasterok het volgende:

[..]

Hmm, welke moet ik dan nemen, want de meeste (:?) checken wel serial number, ik kreeg ' bannt serial number' ;(
Das knudde.
Dan moet je echt naar de winkel een nieuwe code vragen.

Gisteren lag er bij de Dixons in Leiden een RTCW doosje open in de schappen. Rara waarom was die open.. Lekker handig die sticker in het doosje :(

Verwijderd

Dat is dus precies de reden waarom ik RTCW niet ga kopen, tis een leuk spel hoor, maar ik ga niet het risico lopen dat ik em strax niet fatsoenlijk online kan spelen door al die cdkey crap.

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 13:47 schreef Raikane het volgende:
Dat is dus precies de reden waarom ik RTCW niet ga kopen, tis een leuk spel hoor, maar ik ga niet het risico lopen dat ik em strax niet fatsoenlijk online kan spelen door al die cdkey crap.
Vragen om een dichte verpakking.

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand waar ik een paar GEKRAAKTE servers kan vinden, daar heb je toch geen last van die 'crap' neem ik aan?

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 13:56

Metzie

Nyaano !

Ik weet er een. Maar die ga ik niet aan jou vertellen. Anders wordt die geflood door lamers zoals jij.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 14:29 schreef Webmasterok het volgende:
Weet niemand waar ik een paar GEKRAAKTE servers kan vinden, daar heb je toch geen last van die 'crap' neem ik aan?
stuur activision een mail, en leg het probleem uit.
vragen naar gekraakte servers is een warez request

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 14:35 schreef Metzie het volgende:
Ik weet er een. Maar die ga ik niet aan jou vertellen. Anders wordt die geflood door lamers zoals jij.
Hou je bek dan gewoon :) :*

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
En bovendien, dit mag niet eens.

Steam

Verwijderd

Gekraakte servers: http://wolf.manifestation.org/

ip uitzoeken en invoeren in de console: /connect ip nummer Dus een spatie tussen connect en ip

Console oproepen in je multiplayer scherm

Deze pagina is wel heel informatief voor je. Word duidelijk uitgelegd hoe je moet connecten enz.

http://www.gameforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=8133&FORUM_ID=168&CAT_ID=28&Topic_Title=RTCW+%3A%29&Forum_Title=Action&whichpage=4

Ik heet daar Fonz. De topic bestaat uit 5 pagina's Ik weet niet of de rest ook interessant is voor je.

Edit: oeps GoT was net down...ik heb de reacties net niet gelezen. Maarre als diegene zo bang is dat die servers door mensen met een illegale RtcW worden overflood, WAAROM KOOPT IE DAT SPEL ZELF DAN NIET LEGAAL!!! |:(

ps: ik heb em legaal

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 14:51 schreef RtcW het volgende:
Gekraakte servers: http://wolf.manifestation.org/

ip uitzoeken en invoeren in de console: /connect ip nummer Dus een spatie tussen connect en ip

Console oproepen in je multiplayer scherm

Deze pagina is wel heel informatief voor je. Word duidelijk uitgelegd hoe je moet connecten enz.

http://www.gameforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=8133&FORUM_ID=168&CAT_ID=28&Topic_Title=RTCW+%3A%29&Forum_Title=Action&whichpage=4

Ik heet daar Fonz. De topic bestaat uit 5 pagina's Ik weet niet of de rest ook interessant is voor je.

Edit: oeps GoT was net down...ik heb de reacties net niet gelezen. Maarre als diegene zo bang is dat die servers door mensen met een illegale RtcW worden overflood, WAAROM KOOPT IE DAT SPEL ZELF DAN NIET LEGAAL!!! |:(

ps: ik heb em legaal
Yah rule!! O+ :Y)

;)

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 14:51 schreef RtcW het volgende:
knip
Bedankt voor de link.....

Verwijderd

ik ga die ene versie met dat metalen doosie kopen :D

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 15:50 schreef arisjuh het volgende:
ik ga die ene versie met dat metalen doosie kopen :D
Wat heb je er nou aan...een paar stickers....extra cd-rommetje met bullshit erop...alleen het doosje is wel cool.

En daar betaal je 30/40 piek (Edit: kut ehh ~€15) meer voor? tsss. Ik had ook die keuze...nou mzzl dat ik nog meer geld ga weggeven aan onzin.

No thanks The Emperor

Verwijderd

hij was 101 piek bij free record shop, geen 30 piek meer betalen!!

Verwijderd

ik heb hem voor 89,95 die tin edition

maar ik zeg lekker niet waar!!!!

Verwijderd

ik ga me niet druk maken voor 10 gulden, maar wat zit er dan allemaal extra bij die tin editie?

Verwijderd

HMM Drastisch in prijs verlaagd dus.

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 14:51 gaf rtcw ons allen zeer wijze raad

Sweeeeeeeeeeeeeet thx >:)

Verwijderd

Redelijk lame dat gezeur met al die keys. Begrijp niet dat al die bedrijven het nog doen, die software wordt toch wel gekraakt en de mensen die het WILLEN kopen kopen het toch wel. (en hebben er kennelijk niks anders dan last van.)

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 18:30 schreef jdvanwijk het volgende:
Op zondag 06 januari 2002 14:51 gaf rtcw ons allen zeer wijze raad

Sweeeeeeeeeeeeeet thx >:)
No probs ;)

Verwijderd

volgens mij hoort dat onder WAREZ :)
NOCD-KEY :)
ga anders terug naar de winkel INC dat cd-key nummer
Dan krijg je een nieuwe

Verwijderd

Geloof er niks van...
Als die key het niet doet ga je naar de winkel en krijg je echt wel een nieuwe, ik heb in de winkel met die man afgesproken dat als er gezeur was met de key dat ik dan een nieuwe zou krijgen dus..

Verwijderd

Topicstarter
Het is zondag m8'ts...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.