Ik heb al lang een gallery werkend met Javascript en mini databases die ik met een programma (in QuickBASIC) aan gemaakt worden... heel erg simpel alleemaal maar nu wil ik mijn gallery'z overzetten naar het gebruik van PHP/MySQL
Maar waar moet ik rekening mee houden en wat voor informatie is usefull in de database!?
of is dit op zich niet zo handig om te gebruiken? en hoe kan ik snel al mijn directory's omzetten naar data voor het tabel gallery en natuurlijk de plaatjes naar Photo
Maar waar moet ik rekening mee houden en wat voor informatie is usefull in de database!?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Gallery /---------------------------\ | ID | Gallery | Path | Eex | \---------------------------/ Photo /-----------------------------------------------------\ | ID | Gid | Photo | size | height | weight | comment | \-----------------------------------------------------/ |
of is dit op zich niet zo handig om te gebruiken? en hoe kan ik snel al mijn directory's omzetten naar data voor het tabel gallery en natuurlijk de plaatjes naar Photo