Ja, maar dat is niet echt een Rainbow Six maar gewoon een heel nieuw spelOp zondag 06 januari 2002 13:11 schreef kl0mp het volgende:
ghost recon is toch de nieuwste ?
The devil is in the details.
mja ook de eerste voor mijOp zondag 06 januari 2002 13:05 schreef devv05 het volgende:
de eerste.. was het leukste iig..
die hebben vaak het meeste 'sfeer' (eerste spel in een reeks), zijn nog niet uitgemolken in verhouding tot sequals
Het is geen rainbow six maar wel een opvolger.....
GHOST RECON!!!!!!!!!
GHOST RECON!!!!!!!!!
die met die missie in kosovo (of is dat een ander spel?)
Verwijderd
Denk Rogue spear... Heb ghost recon hier wel liggen maar ik vind'em nix
(lees heb'em nog amper gespeeld
)
zeker Rogue Spear....heeft iemand hier nog black thorn gespeeld
, volgens mij is dat echt een flop geworden
tampert, kriminalpolizei
had de titel niet beter kunnen zijn:
wat vin JIJ het beste spel van tom clancy???
wat vin JIJ het beste spel van tom clancy???
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik heb alleen rogue spear, en een demo van black thorn, en die lijken verekt veel op mekaar
.
Dus ik kies voor rogue spear, omdat ik geen andere heb
Black Thorn is een addon van Rogue Spear.Op zondag 06 januari 2002 23:34 schreef gabberjoost het volgende:
Ik heb alleen rogue spear, en een demo van black thorn, en die lijken verekt veel op mekaar.
Verwijderd
hmm moeilijk, ik weet nog wel dat ik volgens mij op dat gameprogramma van veronica (ja ik weet het het is slecht
) voor het eerst beelden van R6 zag, ik wist dus meteen zeker dat ik die moest hebben hehee 
De andere versies heb ik ook gespeeld maar bij black thorn begint het een beetje te vervelen..
De andere versies heb ik ook gespeeld maar bij black thorn begint het een beetje te vervelen..
Verwijderd
de eerste speelde ik met fun... tenminste... een tijdje...
de vervolgen erop vind ik allemaal slecht/saai
ook ghost recon
of ik speel gewoon teveel quake...
de vervolgen erop vind ik allemaal slecht/saai
ook ghost recon
of ik speel gewoon teveel quake...
Verwijderd
St7pid n00bs, Ghost Recon is helemaal geen opvolger van R6, het heeft er zelf nix mee te maken.
Het is gewoon weer een ander spel, enigste overeenkomst is dat ze allebei naar een Boek van Tom Clancy zijn..
Verder kies ik voor Rogue Spear met als uitblinker de Kosovo missie, die own hardcore..
Het is gewoon weer een ander spel, enigste overeenkomst is dat ze allebei naar een Boek van Tom Clancy zijn..
Verder kies ik voor Rogue Spear met als uitblinker de Kosovo missie, die own hardcore..
heb eigenlijk alleen de eerste gespeelt...en veel gespeelt
Pagina: 1