Toon posts:

Zo goedkoop mogelijk het volgende systeem stilmake

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Slot A - Athlon 700 met coolermaster 1ghz slot A koeling en een noname voeding in een kast zonder fans.. Er zit ook een GeForce 2 GTS met standaardkoeling in die is flink ge-oc'ed. Ik wil mijn systeem zo stil mogelijk krijgen maar het mag niet te duur zijn. Ik heb geen beschikking over handig gereedschap als een dremel (ga dr geen kopen ook) en ben niet zo technisch maar ik wil wel blowholes maken denk ik.. Mijn systeem is nu alles behalve stil en ik wil hem helemaal stil hebben.. Wat kan ik doen?

Verwijderd

Voeding van Silent Systems erin :) En een koeler van Zalman ofzo :)

Toevallig wou ik ook al zo'n topic openen, want nu maakt mn p4-systeem te veel herrie :( Mn voeding is stil, die #@_(*&_)€²œ²€ Coolermaster koeler verre van :(

Wat je ook kan doen: de binnenkant van je kast met kurk bekleden. En je harddisk ipv rechtstreeks vastschroeven, rubber oid tussen de bracket en hd vrotten. Deed ik altijd met mn scsi-schijven. Scheelt enorm veel!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 13:03 schreef Microsoft het volgende:
Voeding van Silent Systems erin :) En een koeler van Zalman ofzo :)

Toevallig wou ik ook al zo'n topic openen, want nu maakt mn p4-systeem te veel herrie :( Mn voeding is stil, die #@_(*&_)€²œ²€ Coolermaster koeler verre van :(

Wat je ook kan doen: de binnenkant van je kast met kurk bekleden. En je harddisk ipv rechtstreeks vastschroeven, rubber oid tussen de bracket en hd vrotten. Deed ik altijd met mn scsi-schijven. Scheelt enorm veel!
zalman maakt toch geen slot A koelers??

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:49

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

veel fans maar op een laag voltage misschien? ik zou de fan in de voeding op 5v zetten ofzo, en voor een intake van 80mm of 5 volt, das toch redelijk stil. en natuurlijk de kabels rounden en wegwerken dan heb je meer rendement, en misschien nog een koelertje onder de voeding als outtake. en sjah, hoe duurder de koeler hoe stiller vaak

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:42
Misschien een stillere koeling kopen, maar dat scheelt denk ik nie veel. Misschien werkt een Baybus, om je koeling op 7 V te laten draaien.

Anders kun je er weinig aan doen hoor.

Verwijderd

waterkoeling :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 20:59
Weggooien :?
Anders waterkoeling of iets in de kast wat geluid isoleert :)

The devil is in the details.

Verwijderd

probeer ook bij de gamma van die geluids insulatie schuim.K'heb zelf het ook in mijn kast geplaatst.Is wel ietjes minder lawaai maar ik heb een Delta 7000rpm fan en die beest koeled zeer goed en maakt een herrie ook.Ik ga gewoon een paar 120mm kase fans in zetten en die delta vervangen voor een 4000 rpm fan die wat stiller is..

En nee dat geluidsspul maakt het Big Tower van mij niet warmer
Pagina: 1