Toon posts:

philips webcam pcv675k en msn?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een vraag: ik heb sinds gister een webcam gekocht. en dat is de philips vesta 675k en ik ben er zeer over te spreken hele goeie beeldkwaliteit en die microfoon is ook super. maar nu wil ik dus via msn met anderen chatten en dat lukt wel maar nu wil ik ook met die webcam erbij doen maar als ik dat doe dan dan wordie steeds afgebroken. maar ik heb windows xp en anderen hebben dat niet ik weet niet of het daar aan ligt?
en ik heb al via netmeeting geprobeerd maar daar snap ik geen f*ck van.
alvast bedankt.

adios daafie

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 09:49
Als het je alleen om broadcasten gaat, probeer Camarades maar eens. Dat is een erg simpel programma om je beelden op het net te krijgen. http://www.camarades.com

Mocht je perse willen chatten: ICU is een leuk Netmeeting achtig programma, te vinden op http://www.icuii.com/

Als je perse met Netmeeting wil werken dan moet je gewoon goed lezen... zo moeilijk is het nou ook weer niet. Probeer de help-file eens :)

Wat MSN betreft... daar kan ik je denk ik niet mee helpen. Ik heb zelf ook een Philips Webcam, maar daar heb ik nooit last van gehad.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Verwijderd

Heeey
Ik heb ongeveer hetzelfde (probleem is het niet echt).
Als ik op camera starten klik, wordt hij weer geannuleerd
Doe het gewoon via NetMeeting, werkt goed genoeg!:)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
toevallig dat ik dit lees, ik kan helemaal niet meer praten via msn, netmeeting werkt dan wel weer perfect

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem gehad binnen de Messenger van XP.
Na het uitschaken van ZoneAlarm en Winroute werkte het perfect!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Hmm geen nuttige bijdrage aan oud topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.