Een maat van me heeft een imac, (niet erg slim vind ik zelf) en daar heeft hij van de week mee zitten klooien en aangevinkt dat hij beschermd moest zijn met een wachtwoord. Maar nu weet hij het wachtwoord niet meer, dus kan hij er niets mee. Ik zou het niet weten wat nu, maar is er een algemeen wachtwoord voor die dingen ofzo??
Verwijderd
Yup: Installatie cd erin, en (ik dacht) c ingedrukt houden, mocht dit niet werken ff opzoeken welke toets het wel mot zijn...
Hmmm...als er een algemeen password was had je niet veel meer aan die beveiliging he
ik denk dat je gewoon die revovery cd er in moet doen
dus die recovery cd erin doen en dan op c drukken (ingedrukt houden). Zet ie dan alleen dat besturingssysteem er opnieuw op ofzo? Niet dat hij alles kwijt is want alles voor school staat erop.
meestal met een recovery cd ben je alles kwijt (voledige herinstalatie)
das klote, kan het echt niet anders??Op zondag 06 januari 2002 12:44 schreef burp2001 het volgende:
Verwijderd
Niet dus, je installeert alleen het besturingssysysteem opnieuw: bestanden blijven staan.... Probeer het nou eerst ff uit aub...Op zondag 06 januari 2002 12:44 schreef burp2001 het volgende:
Dat is een slimme zet zeg.Op zondag 06 januari 2002 12:48 schreef gillesdegrote het volgende:
[..]
Niet dus, je installeert alleen het besturingssysysteem opnieuw: bestanden blijven staan.... Probeer het nou eerst ff uit aub...
Je hebt zeker nog nooit met een recovery cd gewerkt.Je hele c schijf wordt geformateerd en daarna wordt de software er op gezet die er opstond toen je je computer krijgt.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Even tussendoor, voor diegene die het nog niet wist,JEV, MacOS draait niet op een x86 en heeft ook geen C:
Verwijderd
Wie zegt dat hier dan?Op zondag 06 januari 2002 13:00 schreef furean het volgende:
Even tussendoor, voor diegene die het nog niet wist,JEV, MacOS draait niet op een x86 en heeft ook geen C:
JEV:
Dat is een slimme zet zeg.
Je hebt zeker nog nooit met een recovery cd gewerkt.Je hele c schijf wordt geformateerd en daarna wordt de software er op gezet die er opstond toen je je computer krijgt.
Het stond eigenlijk al in mijn zin, de naam JEV.
Dat is een slimme zet zeg.
Het stond eigenlijk al in mijn zin, de naam JEV.
Verwijderd
Je kan met die recovery cd kiezen om de oude data te bewaren op de hdd, die staat dan onder de map "originele bestanden" ofzo, wijst zich vanzelf.
Suc6
Suc6
Pagina: 1