Powered by KPN
Je heb er adapters voor ja. Die schroef je er in, en daartussen weer de HDD als je dat bedoeld
adapters, kan je een link toevoegen naar een voorbeeld a.u.b.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Powered by KPN
Bij de Maxtor-retail-versie zitten ze er standaard bij.Op zondag 06 januari 2002 12:22 schreef Packardhell het volgende:
[..]
Ooh cool, waar kan je die krijgen?
Verwijderd
In feite bij iedere computerboer om de hoek... mountingbrackets heten die dingen volgesmij:)
thnx all, in één 5,25 past zeker ook maar één 3,5??
Powered by KPN
Ja.Op zondag 06 januari 2002 12:31 schreef Packardhell het volgende:
thnx all, in één 5,25 past zeker ook maar één 3,5??
edit:
100e post!!!
100e post!!!
Niet bij mij dus...Op zondag 06 januari 2002 12:24 schreef Herodion het volgende:
In feite bij iedere computerboer om de hoek... mountingbrackets heten die dingen volgesmij:)
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Ik heb ook een hdd'tje in en 5.25" bay hangen, met een drietal kleine fans ervoor. Er zit ongeveer een centimeter ruimte boven en onder, dus zeker voor een 7200rpm schijf is dat veel beter dan alles in 3.5" proppen.
bij jullie twentsche boeren
Want ik wil graag een fan hebben bij een eventuele extra schijf voor extra zekerheid, want die IMB's 40GB 7200rpm worden wel eens warm heb ik zo vernomen.