Toon posts:

Terratec DMX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerst het volgende: kheb net het verhaal gelezen van Thus (agressief ventje), wat een ongeloofelijke sufferd. Als er ergens behulpzame figuren rondlopen dat is het hier wel.....

Ik zit erover te denken om de DMX van terratec te kopen (niet de DMX fire). Hiermee wil ik o.a. van MD opnemen. Wat me tegenhoudt is het het feit dat de kaart geen 3D 2.0 heeft maar 1.0.

Graag zie ik wat reacties van mensen die de DMX gebruiken en wat een goed alternatief is voor deze kaart.

Gegroet SurfpimP

Verwijderd

Dat afkraken van mensen is compleet nergens voor nodig en blijkbaar heb je er wat aan gehad want je bent door hem op een idee gebracht zo te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, wat moet ik daar op zeggen? Je hebt idd helemaal gelijk.....

Mijn excuses.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses pontiacje.

Verwijderd

Goedzo jongen want al ben ik misschien wat agressief en hep een aparte manier van aanpak, als de message maar over komt vind ik en ik heb een hekel aan al die onzin antwoorden waar je geen reet mee kan. Als je der wat van opsteekt en er verder mee komt dan moet je der blij mee zijn en niet gaan zitten zeuren, dit is geen chatforum maar heeft als doel er wat van op te steken en verder te komen.

Verwijderd

huh?? hij geeft juist de mensen in het A/V Forum een compliment...wat doet hij nou verkeerd?

over je vraag: de Terratec Xlerate Pro (f195,- adviesprijs; f164,- in pricewatch) heeft A3D2.0 ondersteuning....verder ook de Turtle Beach Montego II Quadzilla (f250,-), maar die kaart ken ik voor de rest niet...

Verwijderd

Ik heb de DMX een half jaar en ben er zeer tevreden over, maar ben niet zo'n 3d geluidsfreak.
Ik hou meer van recht toe recht aan geluid en daar vind ik hem perfect voor

Verwijderd

Hey silacoid, jij moet je ogen maares uit laten spuiten...of zoiets. "Eerst het volgende: kheb net het verhaal gelezen van Thus (agressief ventje), wat een ongeloofelijke sufferd" en meneer ziet nog nix. huh? huh? huh? domme lul

Verwijderd

kheb net het verhaal gelezen van Thus (agressief ventje), wat een ongeloofelijke sufferd
Zie niets mis met die opmerking Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

ben ook tevreden over mijn dmx, ik heb namelijk dolby surround set, dus gebruik dat 3d gebeuren niet, maar speel meeste games gewoon in surround (of heb ik het nu verkeerd, snap ik het niet?)

maaruh, wat me wel tegenviel is dat de digitale shit enzo alleen in 98 werkt, niet in nt (wat ik heb...)

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

in principe heb je A3d helemaal niet nodig als je een Dolby Surround (Pro Logic) Receiver/Decoder hebt...

Neem Deus Ex, of NFS: die hebben Dolby Surround ondersteuning, dus dan wordt er een surroundsignaal naar je receiver gestuurd...
Ben ik game developers ook erg dankbaar voor Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

En ja, Creative probeert iig wel meer dan Terratec hun drivers voor meerdere OSs uit te brengen, wat opzich wel jammer is voor Terratec gebruikers...

Verwijderd

Topicstarter
Silacoid:

Kzal wel weer als een leek overkomen; kun je wat meer vertellen over Deus EX en NFS of naar een site verwijzen, kheb hier nog never nooit van gehoord....

thanx in advance!

SurfpimP

Verwijderd

waren maar voorbeeldjes hoor...

b.v. bij deus ex wordt gewoon de informatie uit het achterkanaal gecodeert in een signaal wat je dolby surround (pro logic) receiver kan uitpluizen.
Pagina: 1