Mijn harddisk weigerd alle diensten nadat ik hem gepationeerd had met administrative tools van XP. Zelfs de bios vind hem niet meer. Weet iemand misschien een hoe je via misschien een opstart diskette of de cd-rom de partitie weer aan de praat krijgt.
Kun je hem met fdisk nog wel zien?
Maar ik ben bang dat als je bios hem niet herkend, en alle kabels zitten er goed in, dat ie dan dood is.
Maar ik ben bang dat als je bios hem niet herkend, en alle kabels zitten er goed in, dat ie dan dood is.
Je kunt niet eens bij F-disk komen. Ik hoop niet dat hij overleden is anders gaat mij dat weer een bom duiten kosten om een nieuwe te kopen.
zitten alle kabels nog goed? niets aan veranderd?
probeer het eens met partition magic.
maar als je bios hem niet meer ziet dan is het mis.
probeer het eens met partition magic.
maar als je bios hem niet meer ziet dan is het mis.
ff je kast openmaken en goed zoeken
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Tuurlijk wel, gewoon booten met een bootdisk.Op zondag 06 januari 2002 12:35 schreef apophis13 het volgende:
Je kunt niet eens bij F-disk komen. Ik hoop niet dat hij overleden is anders gaat mij dat weer een bom duiten kosten om een nieuwe te kopen.
Maar als je bios 'm niet ziet, ziet fdisk 'm ook niet.Op zondag 06 januari 2002 12:53 schreef terw_dan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon booten met een bootdisk.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Daarom vermoed ik dat hij dood is (zie mijn eerste post).Op zondag 06 januari 2002 12:54 schreef koekum het volgende:
[..]
Maar als je bios 'm niet ziet, ziet fdisk 'm ook niet.
als je de aansluitingen gechecked hebt en de bios ziet em niet dan..tja, hopen op je garantie of een nieuwe HDD maat
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Pagina: 1