Magnat Motion 144 bij de wehkamp

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Hallo,

als ik de bedragen hoor wat veel mensen hier aan een setje boxen uitgeven word ik vaak niet goed. Nu heb ik een betaalbaar setje gevonden dat ik eigenlijk wel wil gaan kopen.

http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&HGC=BEG&SC=N06&GC=N61&FamilieID=37338&ArtikelNummer=803163&AantalArt=15

=

de url van wehkamp waar ze hem verkopen.

De Magnat Motion 144, wie heeft hier ervaringen mee, ziet er mooi uit vind ik. Heeft goede specificaties, volgens mij dan. en de prijs voor de 2 boxen is 394,46 gulden.

Nu wil ik dus geen flame gaan horen, van hoe waardeloos deze boxen wel niet zijn en dat ik beter een setje van 1500 gulden per speaker kan kopen. Dat geld heb ik simpelweg niet.

Grtz. Mark

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Verwijderd

Welke is het nou ?

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Op zondag 06 januari 2002 12:06 schreef charles het volgende:
Welke is het nou ?
De magnat Motion 144, de 2 grootste 4-weg zuilboxen
is het eerste plaatje op de boxen index pagina bij Wehkamp.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Tja... je geeft zelf al aan dat ze niet super zijn, 2dehands is voor dit bedrag zeker wat beters te koop.

• hunterxl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-07 15:00
Je moet gewoon naar een audio winkel gaan en luisteren
of het goeie speakers zijn

En anders bestel je ze toch gewoon, je kan ze altijd nog terug sturen >:)

Procesprutser

Verwijderd

Ik heb zelf weinig positiefs te melden over Magnat. Het geluid is "net niet". Net wat Hervaz zegt: 2ehands kun je vast iets beters krijgen. :P

Verwijderd

Gewoon luisteren en zelf beslissen !
Ze komen tenslotte in JOU kamer te staan .

• hunterxl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-07 15:00

Procesprutser

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op zondag 06 januari 2002 12:09 schreef borgdavile het volgende:

[..]

De magnat Motion 144, de 2 grootste 4-weg zuilboxen
is het eerste plaatje op de boxen index pagina bij Wehkamp.
voor dat geld van die 2 speakers heb je volgens mij nog niet eens èèn fatsoenlijke filter voor 'n 3 weg speaker.

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

16-35,000 hz.... yeah right :)

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

GOED zeeppoog.. das pas een nuttige bijdrage. precies wat ie niet wilde horen..gezever over dat een speaker minimaal een veelvoud van genoemde bedrag moet kosten **zucht**

maar om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik niet zo te spreken ben over sommige magnat zuiltjes. ik heb er laatst nog een paar geluisterd maar ik kan zo niet meer zeggen welke.. ik meen dat die 500 piek per 2 waren dus mischien dat het dezelfde zijn.

mollie

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 06 januari 2002 20:22 schreef mollie het volgende:
GOED zeeppoog.. das pas een nuttige bijdrage. precies wat ie niet wilde horen..gezever over dat een speaker minimaal een veelvoud van genoemde bedrag moet kosten **zucht**

maar om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik niet zo te spreken ben over sommige magnat zuiltjes. ik heb er laatst nog een paar geluisterd maar ik kan zo niet meer zeggen welke.. ik meen dat die 500 piek per 2 waren dus mischien dat het dezelfde zijn.

mollie
Wat hij bedoelde is dat je voor een klein bedrag veel beter een twee weg speaker kan hebben als je een beetje fatsoenlijk geluid wil.. ALs je vooral meer geinteresseerd vbent in wat meer laag dan kan je in die klasse vast ook wel voor drieweg gaan :).

Dit is trouwens ook nog eens een mening (die ik deel) :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1