Vast in RTCW singleplay

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 10:50
Hoi ik zit vast in de missie waarbij je in de vrachtwagen moet springen om de rocketbase naar binnen moet kunnen:

Ik heb iedereen neergeknald >:) behalve de guard die bij de bergingang staat. Rest mij nog om ongezien in de vrachtwagen te komen, maar dat lukt niet. Er is - bij mijn weten - geen enkele route die ik kan nemen waarbij die laatste guard niet het alarm laat afgaan.
Óók niet als ik vanaf de hoofdingang van de basis uiterst rechts langs de binnenkant van de muur loop, de verst van de laatste guard verwijderde route.

Hem neerschieten kan niet, want dan krijg ik gelijk de boodschap dat de missie gefaald is.

Ik kom dus niet verder. Wie helpt me?

Verwijderd

die laatste wacht kan je niet ook niet neerknallen. die moet die vrachtwagen besturen. maar hij loopt heen en weer als t goed is. Zodra ie de andere kant op loopt kan je gewoon sprinten naar die kisten die erachter staan en zo de vrachtwagen in lopen (kruipen liever gezegd, dan hoort ie je niet)

Verwijderd

LOL, ik ben zonder die vrachwagen naar binnen gekomen......lekker sneaken! 8-)

• Stefke
Op zondag 06 januari 2002 11:59 schreef username77 het volgende:
die laatste wacht kan je niet ook niet neerknallen. die moet die vrachtwagen besturen. maar hij loopt heen en weer als t goed is. Zodra ie de andere kant op loopt kan je gewoon sprinten naar die kisten die erachter staan en zo de vrachtwagen in lopen (kruipen liever gezegd, dan hoort ie je niet)
O, bij mij staat ie volgens mij de hele tijd op dezelfde plek. Ik zal nog eens kijken, tnx :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zit vast bij dat met al die lijken...
Je komt dan in een hal met 4 gangen...

1ste: als je daar in loopt komt er een stuk plafond naar beneden klapperen met allemaal messen
2de: je loopt.. en dan kom je in 1 diep dal.. (dood)
3de: Komen er allemaal messen uit de muren
4de: daar kom jij dan uit..

waar o waar moet ik naar toe?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 12:33 schreef InterFreak het volgende:

1ste: als je daar in loopt komt er een stuk plafond naar beneden klapperen met allemaal messen

Je moet vlak voor de messen stoppen en ze uit laten klappen: nu snel naar voren, hendel overhalen en op dezelfde manier terug

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 11:51 schreef stefijn het volgende:
Hoi ik zit vast in de missie waarbij je in de vrachtwagen moet springen om de rocketbase naar binnen moet kunnen:

Ik heb iedereen neergeknald >:) behalve de guard die bij de bergingang staat. Rest mij nog om ongezien in de vrachtwagen te komen, maar dat lukt niet. Er is - bij mijn weten - geen enkele route die ik kan nemen waarbij die laatste guard niet het alarm laat afgaan.
Óók niet als ik vanaf de hoofdingang van de basis uiterst rechts langs de binnenkant van de muur loop, de verst van de laatste guard verwijderde route.

Hem neerschieten kan niet, want dan krijg ik gelijk de boodschap dat de missie gefaald is.

Ik kom dus niet verder. Wie helpt me?
Je mag de gastjes die voor die guard staan ook niet doodschieten: want dan ziet hij dat en rijdt ie ook niet meer weg: dus probeer eens voor de grap ff niemand te doden, maar gewoon rustig weg te sneaken...

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

je komt die basis dacht ik binnen via een raam aan de achterkant, als je dan buiten komt heb je 2 hekken, 1 richting die gast, en 1 naar de ruimte waar de basisingang op uitkomt. Ik dacht dat je over een paar kratten bij dat 2e hek heen kan, en met nog wat gewandel kom je uiteindelijk helemaal van rechts achter bij die vrachtwagen uit. Die gast gaat jou dan echt niet kunnen zien.
Op zondag 06 januari 2002 12:33 schreef InterFreak het volgende:

1e timen
2e springen
3e ook timen

net indiana jones :D en daarna kan je in de middenkamer naar boven, al die kamers hebben knoppen, en als je die allemaal omgeschakeld hebt gaat die pilaar in het midden omlaag.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
FF iets anders: Weet iemand waar je ergens voor het eerst die chicks tegenkomt? ik kan me alleen een kasteel herinneren.

Ik heb SP al uitgespeeld maar ik wil die topless mod ff checken :)
Heb wel wat savegames maar weet echt niet welke het dichtsbij zit.
misschien na dat bos?

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10-2023

TakTiX

Busy@GoT

Precies hetzelfde gehad hiero, je kon gewoon niet bij de truck komen zonder dat die guard me zag, sterker nog met veel pijn en moeite er toch omheen gesneakt, toen zat ik in de truck en werd in het filmpje erna gemold toen de truck wegreed! dit is een gewoon een uitzondering, ik heb toe het lvl opnieuw gedaan en nix aan de hand toen. dus dat lijkt me de oplossing. suc6

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• Stefke
Het was al gelukt hoor. Het probleem was dat ik iedereen om zeep had geholpen in dat kamp en dat had die wachter gezien, dus hij liep niet meer op en neer, maar stond stil. Effe savegame laden en het was weer goed.

Als je in de vrachtwagen nog doodgeschoten wordt dan is dat de sniper op de watertoren.

Verwijderd

als de guard stilstaat kruip je de basis uit en mik ja aan de andere kant van de muur waar ie staat een explosief naar keuze neer. stukje snelwandleen en hij kijkt de andere kant op. kamp in sneaken en vlotjes de truck bevolken kan ook.

gevoel voor drama? neem een TNT en zet m op 30 seconden :) kijkt ie precies om als je bij de truck komt :)

Verwijderd

Volgens mij heb je always run nog aan staan. Als je loopt hoort die guard je dan. Als je dit (tijdelijk) uitzet hoort ie je niet meer. Nu nog wachten tot ie de andere kant op kijkt en je komt er zonder probleem langs.

• Stefke
1. ik had geen TNT

2. met always run kun je ook langzaam lopen

Verwijderd

ik heb dat ook met die vrachtwagen
ik heb alleen die laatste guard nog levend
ik sta dan in die vrachtwagen staat er:
mission objectives completed 3/4
dus ik kijk in me notebook, staat er dat
ik een gun moet zoeken, maar kan hem niet
vinden, wie weet waar die ligt???

Verwijderd

en verder is iedereen al dood in het level
kep by the way the cheats ook aan in dit level
all weapons snappie
maar misschien komt het daardoor, door die cheats
dattik het niet haal :r :r :r

Verwijderd

help!!!!

Verwijderd

Wow, je hebt wel 6 min gewacht, probeer nu is 12 uur :)

Verwijderd

Gewoon op nieuw beginnen, zet rennen uit en kruip heel dicht bij de tegenstanders en schiet ze dan met die minigun dood (in het hoofd).

Begin->huisje die 3 gasten doodschieten -> als je leven nodig hebt een stuk daarachter ligt leven en ammo. -> sluip met een grote boog om alles heen. -> klim in de toren en schiet die gast dood -> klim naar beneden en loop naar de tunnel, laat de guards op de brug en die toren met rust voordat je naar de tunnel gaat -> sluip rechts in de tunnel de deur in -> bij de guards met standaard sluip je achter 1 van die gasten als ie net verder het bos in trekt en schiet hem met je minigun door het hoofd de andere hoort zo niks -> loop rechtdoor en pak die sniper die in je moet pakken -> sniper met dat ding die gast bij het geweer op standaard van achter -> sniper de guard in de toren -> sniper die gasten bij de tunnel -> sluip richting ingang en sniper de gast op de brug als ie voor het open raam staat -> sniper de gast die er onder loopt voordat ie alarm kan slaan -> sluip de ingang in -> bij de poort kruip je achter een ladder en daar sniper je de gast in de watertoren als ie zo ver mogelijk naar links staat -> slup achter de betonnen huisjes rechts en wacht tot die guard daar met zijn rug naar je toe staat en ga er dan heen en schiet hem achter in zijn hoofd -> ga in de truck -> klaar

Zo heb ik het gedaan.

Verwijderd

gewoon met de normale sniper (dus niet die megasniper) van BUITEN het kamp iedereen behalve die laatste guard afknallen, dat lukt ook wel :P

Verwijderd

maar welke gun moet je waar pakken?
tis een objective
ik kom er gewoon niet uit

iedereen is al dood behalve de laatste soldaat
en ik zoek maar ik vind geen gun

• Stefke
Die gun ligt als je de grote tunnel in het midden van de map uitkomt rechtsachterin (+/- 200m lopen, daar staat wachttoren met uizicht op het kamp met daarbij een grote gatlinggun. Van daaruit naar rechtsachter). Links vanuit de tunnel ligt het kamp.

Wat betreft die laatste wachter: het gaat er alleen maar om dat je er voor zorgt dat hij niet in de gaten heeft dat je iedereen doodmaakt. Dat maakt nl. het verschil of hij rustig op en neer loopt, of dat ie stil blijft staan om zich heen kijkend. In het laatste geval moet je opnieuw beginnen, want dan kom je er niet meer langs.

Verwijderd

bedankt
ik ga het vanavond gelijk proberen als ik thuis ben
:)
Pagina: 1