Toon posts:

Soundblaster& speaker help

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag nieuwe geluidskaart en speakers hebben

ik zou graag deze 4 dingen willen weten

Wat raden jullie aan?

Wat is het verschil tussen audigy platinum $ platinum XE

Wat is het verschil met de boxen Creative inspire 5.1 5300 tussen de Creative desktop theatre 5.1 dtt3500

plz help me out :D

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 06:48
Het verschil tussen de platinum en de platinum ex is dat je bij de platinum een "interne" LiveDrive hebt, en dat je bij de platinum ex je deze buiten je pc hebt als een extern kastje. :)

De Inspire boxen zijn nieuwer dan de desktop theatre serie. Je kunt het eigenlijk zo zien dat de Inspire 5300 een model is dat tussen de DTT 2500 en DTT3500 in zit. De Inspire 5300 heeft geen decoder aan boord.

Als je de opvolger van de DTT 3500 wil hebben moet je de Inspire 5700 kopen. Deze heeft wel een decoder aan boord.

Ik zelf heb een Audigy Player en een Inspire 5300 en ben zelf erg tevreden over het geluid dat er uit komt. Is echt een toppertje. En volgens mij is de Audisy toch wel zo'n snelle geluidskaart dat je in principe geen decoder nodig hebt.

Ook hebben de Inspire boxen een nieuwe look gekregen.
Ook is het wel ff handig om de search te bekijken en ff wat reviews te zoeken, want veel van wat ik hier zeg had je kunnen zoeken met de search.

Verwijderd

Ik ga helemaal met je mee Gamefreak,
Ik heb ook dat zelfde setje, Audigy met Inspire 5300. Echt een supersetje. Mooi geluid, stevige bass en een leuk prijskaartje.

Ik zou die Inspire 5700 niet kopen, ik las ergens dat die minder kwalitatief is dan de 5300. En daarbij heb je die decoder helemaal niet nodig, zit op de kaart.

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 06:48
Op zondag 06 januari 2002 12:12 schreef Qgene het volgende:
Ik ga helemaal met je mee Gamefreak,
Ik heb ook dat zelfde setje, Audigy met Inspire 5300. Echt een supersetje. Mooi geluid, stevige bass en een leuk prijskaartje.

Ik zou die Inspire 5700 niet kopen, ik las ergens dat die minder kwalitatief is dan de 5300. En daarbij heb je die decoder helemaal niet nodig, zit op de kaart.
Dank je..:)

Ik heb nog nergens gelezen dat de Inspire 5700 minder kwalitatief zou zijn, ik heb überhaupt nog maar weinig reviews gezien van deze set dus het zou best wel eens kunnen zijn. En wat die decoder betreft heb je wel gelijk, die zit op de kaart en de kaart is toch wel'krachtig' genoeg om het zelf te decoderen inplaats van de speakers het te laten doen.

Er zijn ook nog iets van inspire 7700 speakers ofzo, alleen daar heb ik alleen nog maar iets over gezien op de site van creative zelf. Dus wat dat voorstelt zou ik niet weten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:11

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit is je 3e topic hierover :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.