Toon posts:

programma om foto's automatisch te laten afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik ben op vakantie geweest, en ik heb een hele pleur foto's gemaakt.

Nou wil ik deze foto's op een cd'tje gaan zetten, en geven aan de mensen die mee waren op vakantie.

Maar de meesten hebben er natuurlijk de ballen verstand van, dus zoek ik iets waardoor bij het plaatsen van de cd, automatich een menutje naar voren komt, waaruit je kunt kiezen om bijv. een slide show te doen, of de foto's per dag weer te geven (zo zijn ze opgeslagen).

Hoe doe ik dit.

(ps. zonder dat mensen installatie procedures moeten door gaan, en powerpoint is ook geen oplossing, want dat heeft iedereen niet)

already tnx

Verwijderd

Hoi, powerpoint kan wel een oplossing zijn omdat je binnen powerpoint een runtime aan kunt maken waardoor mensen die geen powerpoint hebben toch kunnen kijken.
Als je de cd erin doet dan start er een heel klein proggie op om wel te kunnen kijken. Je moet wel zorgen dat je op je cd een autorun file hebt.

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-11 12:04

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Ik weet niet wat je wel of niet kan, maar je kunt een leuke tot professionele (evt. interactieve) presentatie maken met Director van Macromedia.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:12
Of je er een menu mee kan maken weet ik niet, maar met FotoAngelo (onderdeel van Powerpack ACDSEE) kan je heel eenvoudig een executable maken die je foto's presenteert.

Afgelopen vrijdag heb ik op die manier de foto's laten zien die ik die dag genomen had op een trouwerij, en dat kwam heel goed over. Veel positieve reacties gehad.

Als je hiermee je foto's verdeelt, hoeven de mensen alleen maar dubbel te klikken, en de meeste kunnen dat wel ;)

La dolce vita - non farmi ridere

Verwijderd

Met Quick Menu Builder maakt u de mooiste menu's voor uw zelfgemaakte ceedee-roms. U hoeft hiervoor niet te beschikken over enige programmeerkennis omdat Quick Menu Builder geheel intuitief werkt. U maakt een skin, plaatst daar de benodigde knoppen op en koppelt aan die knoppen een commando. Dat is echt alles om een mooi menu te maken. Daarna even compileren en het menu op CD plaatsen.

hier te downloaden :http://quickmenubuilder.free.fr/files/qmb.exe

MB

Verwijderd

Kan je niet een fotoalbumpje in elkaar hacken met HTML? Als je een beetje met HTML en evt. JavaScript om kan gaan, kan je hier best hele leuke dingen mee maken... niks installeren, iedereen heeft toch een browser op z'n PC staan...

Verwijderd

Niet iedereen kan HTML of JAVA script en waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

MB :7

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

IrfanView (download.com, tucows.com)

hele mappen *.maaktnietuit als slideshow fullscreen/waare grote etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.

als je het niet probeert ben je gek en het is maar een paar kilo in de download.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
ACDSee heeft hier nu een mooi proggie voor dat dit automatisch voor je doet.

Het onstane filetje even op cd meppen et voila.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Yep..irfanview

Heeft geen DLL's nodig werkt helemaal 'alleen' Is snel, is klein en kan hele slidshows maken. Met de juiste instellingen kan je dus kiezen voor beeldvullend zodat het werkt op alle resoluties. Je zet het gewoon op de CD en het werk. Je moet even de comamndline opties goedzetten en gaan met die banaan.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Ik kwam net dit tegen, werkt alleen met Internet Explorer:

http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=200

Werkt op zich wel goed.

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

Pagina: 1