Toon posts:

Divx hapert?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik sommige afspeel haperen ze (ze blijven soms steken, ze schokken niet, das wat anders). Zelfs als ik het raamtje verklein tot het kleinste dan blijven ze nog steken? Ik heb een Geforce 256 32 mb dus daar zal het niet aan liggen. Waar ligt wel aan?

AB,

Waque

Verwijderd

misschien is het wel een overlay probleem....

Verwijderd

Topicstarter
wa wa? overlay? leg uit...

Verwijderd

als je versie 3.11a hebt, kan het zijn dat de film steeds minder fps afbeeld. Heb ik ook gehad nadat ik van 3e had ge-upgrade. DiVX :-) uninstallen en 3.11a installeren hielp bij mij. (of gewoon met 3e de films draaien.)

Verwijderd

Divx vraagt heel veel van je systeem hij een Divx zal pas vloeiend draaien

minimaal 550 Mhz
256 intern
32 videokaart

tot dan zal hij altijd een beetje schokken

Verwijderd

Hoest nou!

Een kennis van me heeft een PII-400 met 128 Mb een een V770 (non-ultra) 32 Mb en hij draait DIVXjes vloeiend hoor. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Ik zelf ben met me 166 Mhz, 32 Mb RAM en 2 Mb kaas-kaart gewoon de lul. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Verwijderd

Ja dat is wel de grootste onzin die ik gelezen heb zeg, hoe komt ie derbij?? minimaal p3 550?? haaa 256MB intern om DIVX goed te laten lopen?!?! haaaa minimaal 32 meg videokaart?? haaaa

Welnee man, maar het schok probleempje ken ik, vriend van mij heeft p3 600 en een ASUS V6800 en die had dat ook altijd, probleem is verholpen als je een filetje even renamed in je SYSTEM directory...naam weet ik zo niet precies vanaf mijn werkplek hier maar de naam begint met divx en extensie is geloof ik .asm

Leuk om te zien wat een stomme domme reacties er toch altijd meteen komen met zoiets, het beste wat men kan bedenken is dat je hardware inderdaad niet toereikend is, al koop je een p3 900 en een GeForce ULTRA dan kan je dat probleem nog tegenkomen. Dus mensen denk es wat sneller aan de SOFTWARE ipv meteen aan de HARDWARE.

Verwijderd

met dat overlay bedoelde ik dus dat probleem wat hier al meerdere malen was besproken wat betreft Studio PCTV kaarten van Pinnacle...

je moest wat in je reg veranderen enzo, want anders kreeg je zo'n roze scherm en/of bleef het beeld soms hangen...

maar wat pontiacje zegt lijkt me idd wat waarschijnlijker

[damn ik ben te vroeg opgestaan Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif, ik vergeet woordjes]

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb ook no problemo op m'n Abit BP6 dual celly 400, 128 Mb, Voodoo III 16 Mb en DivX 3.11 alpha.

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-03 19:33

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

hier dus dat probleem onder win2k met een dual cel 366@550 256ram en een v6600, onder win98 nergens last van...

Verwijderd

Ik heb een p150mhz met 40mb/4mb video... DivX draait bij mij ook niet echt geweldig, maar ik heb hetzelfde probleem. Dat het beeld na een paar seconden blijft stil staan.
Kl*te zooi

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 22:36
Ik heb een Celly I 533 met 64 Meg PC-66 Geheugen op een MSI 6309 (Via Apollo Pro 133a), Guillemot Maxi Gamer Cougar(TNT2 M64 32MB)en een Guillemot Maxi Sound Fortissimo. Ik gebruik Windows'98-SE met Windows Media Player 7 met codec versie 3.11a. Geen enkel probleem. Gaat soepel, ik kan rustig gaan spoelen en kloten en het beeld en geluid blijft syncroon en hapert niet. Heb al behoorlijk veel films afgespeeld en nergens problemen mee gehad.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22
Ik heb wat pontiacje zegt geprobeerd (het bestand heet Divxa32.acm), maar dat helpt niks. Iemand anders nog een suggestie?
Pagina: 1