Toon posts:

SMC Barricade i.c.m. mxstream

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, mensen

ik heb onlangs in de usa bij outpost.com een SMC Barricade wireless breedband router gekocht, met op de onderzijde het type no: 750.5435, (er zijn n.l. 2 type's).

het lukt mij maar niet om deze aan de praat te krijgen met mxstream, er zit geen pptp ondersteuning in! :?

wie heeft er een tip of hint voor mij!

mzls en thankz,
VincNET

Verwijderd

Welke heb je dan? De 7004BR of 7004ABR? De eerste kan namelijk wel met pptp omgaan maar de tweede niet.

De tweede is wellicht werkend te krijgen middels een firmware update.

Zie net dat je de Wireless versie hebt. Dat is sowieso een "ABR" versie. Weet niet of MX-Stream ermee gaat werken.

/edit

Volgens de datasheet is er wel ondersteuning voor PPTP. http://www.smc.com/drivers_downloads/library/7004AWBR_DS.pdf

Firmware update?

Verwijderd

Topicstarter
heb reeds op site van smc usa en europe gekeken en hiero is geen firmware te vinden met pptp ondersteuning alleen voor de europese modellen!

en de pptp die zij bedoelen is een of andere doorgeef methode waar ik nog geen raad mee weet :(

hopens heeft iemand de oplossing klaar liggen

thankz vinceNET

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Op maandag 07 januari 2002 22:27 schreef ViNcEnT het volgende:
heb reeds op site van smc usa en europe gekeken en hiero is geen firmware te vinden met pptp ondersteuning alleen voor de europese modellen!

en de pptp die zij bedoelen is een of andere doorgeef methode waar ik nog geen raad mee weet :(

hopens heeft iemand de oplossing klaar liggen

thankz vinceNET
Welke Barricade heb je ?? De 7004BR of de 7004ABR??
Sorry, ik kan je niet helpen, maar ik zit met de ABR hier met een amerikaanse adapter... Ik ben benieuwd hoe jij hem aan de gang hebt gekregen als je een ABR hebt...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 7004awbr w staat voor wireless!

enne ik heb gewoon bij een lokale electronica boer een 110v --> 120v adapter gehaald en dat werkt prima! alles doet het behalve mxSTRESS!

ps. zo.n adapter kost ongeveer €25,00

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op DSLreports hebben ze een speciaal SMC forum. Misschien kan je het daar ff vragen of misschien staat het in hun SMC FAQ

Kijk ook even op het practically networked gedeelte over de AWBR. Daar stond ook iets over firmware!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

mxstream werkt met pptp :r

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Werkt ie wel met dhcp?

Ander kun je je modem tweaken zodat je gebruik kunt maken van dhcp spoof.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

dit topic is meer dan een jaar oud, niet erg nuttig om het daarmee omhoog te schoppen :/

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.