Toon posts:

Justlink en Nero!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik dat justlink aan kan zetten in nero want ik kan maximaal op 8x branden bij hogere snelheden geeft hij een buffer underrun.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zegt Nero in het begin dat het ook ingeschakeld is of niet (doet hij wel bij mijn Plex emt burnproof)

Verwijderd

Topicstarter
Hij zegt niks, ik start hem op en dan kan ik kiezen wat voor cd ik wil branden en daarna kan ik gaan samenstellen en branden.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij Nero kijk en dan cd recorde staat er bij
burn proof: niet ondersteunt.
Is dit normaal?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 11:32

Sick Nick

Drop the top!

Hmmm, ik heb ook een AOpen fikker, 12/10/32 met die justlink zooi en bij mij geeft ie dezelfde meldingen/opties als bij m'n LiteOn met burnproof.
Staat er wel justlink op de drive zelf? Gebruik ook de nieuwste versie van Nero.

Verwijderd

je moet iig eerst je brander erin drukken en dan pas NERO installeren anders werkt het idd niet. Heb je dit gedaan? Nieuwste Nero versie.

Verwijderd

Misschien raar, maar ben je on-the-fly aan het kopieren? Misschien komt het namelijk daardoor. Ik had mijn brander (Aopen CD-RW CRW1232PRO) eerst in een PII 350 met 64 MB geheugen zitten en dat ging gewoon goed op 12 speed branden en 10 speed herbranden. Zit je brander wel op de goede plek aan de IDE kabel?
Pagina: 1