Toon posts:

P4 koeler op Duron ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k ging zonet ff vlug de pc van mijn zus fixxen. koeler is kapot. khad een koeler besteld bij pcdirect maar die klojo's hebben weer eens een misse koeler meegegeven. P4 ipv Duron koeler :( :( :(
is er enige mogelijkheid dat ik die P4 koeler op mijn duron krijg ?
't is een Coolermaster DP4-6I11

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Nee, past niet. De PIV koeler monteer je door middel van 4 gaten in het moederbord. Op een PIV bord zitten die gaten op een andere plek als op een socket-A bord.

Bovendien is een PIV nogal wat dikker als een Duron, dus de druk (als hij de core al raakt) zal veel te laag zijn.

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 10:50 schreef taranis het volgende:
'k ging zonet ff vlug de pc van mijn zus fixxen. koeler is kapot. khad een koeler besteld bij pcdirect maar die klojo's hebben weer eens een misse koeler meegegeven. P4 ipv Duron koeler :( :( :(
is er enige mogelijkheid dat ik die P4 koeler op mijn duron krijg ?
't is een Coolermaster DP4-6I11
Gewoon gaan inruilen zou ik zeggen...(btw, ik ken die winkel ook, ik heb daar al mijn stuff gehaald, buiten mijn koeler)
Normaal gezien gaan ze er geen problemen rondmaken, zolang je je aankoopbewijs maar hebt

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 21:52
Hehe, lullig dat zo'n snelle reparatie opeens iets minder snel gaat :( Maar gewoon inruilen en de goede erop klussen

Verwijderd

Topicstarter
'k heb momenteel tijdelijk mijn silverado in haar pc gestoken tot ik een nieuwe koeler krijg. Anyway, ik koop nooit iets meer bij wcdirect. 't is al nie de eerste keer meer spijtig genoeg :(
toch bedankt voor jullie hulp