Toon posts:

Meeneem PC Case ideeen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb hier dus nog wat ouwe zooi ligge, nl. een 486 mobo + proc 80mhz 1,2gb 540mb en 420mb hdd 6x cdrom flop 2x nic en een voeding. nu moet ik best wel vaak naar iemand toe om iets te installeren oid, maar dan mis je natuurlijk weer drivers config tools en de hele zooi :) dus ik wil graag een eige pc mee, maar een normale kast is natuurlijk loei zwaar :( hoe kan ik deze troep in een zo klein mogelijke behuizing stoppen?? liever geen hout, iets bestaands zou wel mooi zijn, zat zelf te denken aan een bier krat maar das nie zo origineel meer. platenkoffer (jaja is bijna niet te vinden) dus misschien heeft iemand hier nog een goed id? owh ja is het heel errug dat ik de behuizing van mijn voeding af sloop en deze dan los monteer? ivm met ruimte ? :?

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46
Moet je eens effe bij resettim informeren die heb namelijk een koffer mod gamaakt.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:05
Als het alleen daarom te doen is dan een CD fikken met die tools erop, zo werk ik althans.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 11:39 schreef TAG_Speedy het volgende:
Als het alleen daarom te doen is dan een CD fikken met die tools erop, zo werk ik althans.
tja dat kan natuurlijk ook, maar ik moet er toch wat mee :) en je bent tweaker of je bent ut niet ;) misschien komt het ooit nog van pas :) netwerkje testen oid meer van dat soort shit. of misschien ooit nog eens trug naar het verleden en doom en duke nukem 3d multiplayer spelen :D

Verwijderd

Topicstarter
d'r was hier ooit ook iemand die een systeem had gebouwd in een opberg box van de blokker oid, maar ik kan dat topic niet meer trug vinden ;( heb de search natuurlijk gebruikt! kan iemand hier even de link plaatsen van dat topic ??

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 10:50 schreef Galaxis het volgende:
Moet je eens effe bij resettim informeren die heb namelijk een koffer mod gamaakt.
Ik zal hem ff de link van dit draadje mailen, is nu nog op een LAN party, zal vannavond wel thuis zijn. ;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 06 januari 2002 12:16 schreef 01V het volgende:

[..]

Ik zal hem ff de link van dit draadje mailen, is nu nog op een LAN party, zal vannavond wel thuis zijn. ;)
ben al thuis.. :D

koffermod is een ID, maarja moet je wel eerst ff de maat van je mobo opnemen want ik heb gehoord dat de nieuwste koffers net iets te klein zijn, 3mm ofzo :(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 15:16 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

ben al thuis.. :D

koffermod is een ID, maarja moet je wel eerst ff de maat van je mobo opnemen want ik heb gehoord dat de nieuwste koffers net iets te klein zijn, 3mm ofzo :(
't gaat hier om een 486 baby at board, dus dat past wel, maar ik ga waarschijnlijk niet een koffermod maken maar een opbergbox dit is namelijk goedkoper :) en als je dan een door zichtige neemt staat het ook nog wel 8-)

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23

BaatZ

Prullenbakker :?

Op zondag 06 januari 2002 12:06 schreef Brainpiggy het volgende:
d'r was hier ooit ook iemand die een systeem had gebouwd in een opberg box van de blokker oid, maar ik kan dat topic niet meer trug vinden ;( heb de search natuurlijk gebruikt! kan iemand hier even de link plaatsen van dat topic ??
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~d.vbarneveld/DSCF0003.JPG

mijn opbergmod bedoel je ? :P
tipje: zet de boel goed vast en je kan em overal mee naartoe slepen, ze zijn stapelbaar ;)
(sorry voor het verkloten van de layout)
(kut... nog onder het account van m'n broertje gepost ook :( ) (ik = brick)
[topic=345577/1/50] = de link naar Den Doosch

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Verwijderd

hm, dit lijkt me wel wat :P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/sobnibor/samslaptop.jpg

Verwijderd

LOL :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 18:18 schreef s0bn1b0r het volgende:
hm, dit lijkt me wel wat :P
[afbeelding]