• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat is het verschil ???

De Ipaq 3760 heeft pocketpc 2002, maar zijn er verder geen verschillen ?

Verwijderd

Inderdaad..
Maar dat is wel een groot voordeel kan ik je vertellen.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Als je 3660 koopt, krijg je een cd met rom2.14.
dan kun je die er zelf op zetten.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 12:19 schreef cyberjoy het volgende:
Inderdaad..
Maar dat is wel een groot voordeel kan ik je vertellen.
Waarom is de 3660 dan duurder ?

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik heb dus de ipaq 3660 (overigens perfect apparaat :9~ ), en nu (eindelijk) ook de cd met rom 2.14 "gekocht" in de "winkel" ;)

maar nu vraag ik me af, was dat nou niet iets dat je alleen met een seriele cradle kan doen, dat upgraden?? hoe zit dat psies, en als het nu wel met usb kan, wat was het dán, dat je alleen maar serieel mag doen??

En is er geen/nauwelijks risico dat m'n ppc het niet meer doet als ik 'm upgrade, want ik heb 'm liever wel wat langer dan vandaag ;)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb een 3630 en met USB geupgrade. Die van m'n vader ook. Dus is 2x goed gegaan :) Geen probleem dus lijkt me :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

en is er uiteindelijk nog, achteraf, terug te gaan naar de vorige winCE versie?? als PPC2002 me niet bevalt o.i.d..... :? :?

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 21:23 schreef jwbagger het volgende:
en is er uiteindelijk nog, achteraf, terug te gaan naar de vorige winCE versie?? als PPC2002 me niet bevalt o.i.d..... :? :?
Ja... :)

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 16:45
heeft iemand een goede motivatie om voor de 3870 te gaan?

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ingebouwde Bluetooth!!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 00:01 schreef mughato het volgende:
heeft iemand een goede motivatie om voor de 3870 te gaan?
Ik heb een T68 dus ik wacht met smart op de 3870. (heb hem al besteld.. krijg hem volgende week waarschijnlijk)..

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op maandag 07 januari 2002 00:01 schreef 01V het volgende:

[..]

Ja... :)
nee, die 's duidelijk :?

hoe dan?? :? ;)

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op maandag 07 januari 2002 09:55 schreef cyberjoy het volgende:

[..]

Ik heb een T68 dus ik wacht met smart op de 3870. (heb hem al besteld.. krijg hem volgende week waarschijnlijk)..
Kun je nu alles heel goedkoop krijgen ivm je site? Of ben je gewoon zo'n freak die al z'n geld eraan uitgeeft? >:)

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 10:36 schreef jwbagger het volgende:

[..]

nee, die 's duidelijk :?

hoe dan?? :? ;)
Je hebt een installatie prog. voor PPC 2002, daarmee kun je upgraden van PPC 2000 naar 2002, maar ook weer een oude versie terugzetten, dus van PPC 2002 naar 2000. :)

Is het zo wel duidelijk *D

(ps. kijk uit met illegale versies, als je PPC 2002 versie 2.07 op je pocketpc zet kun je niet meer up- of downgraden.
Zorg dat je de legale versie 2.14 erop zet, er is eventueel voor 2.07 een fix te krijgen op de compaq site, maar die werkt niet bij iedereen. Het valt wel weer op te lossen, maar niet al te makkelijk) ;)

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op maandag 07 januari 2002 13:59 schreef 01V het volgende:

[..]

Je hebt een installatie prog. voor PPC 2002, daarmee kun je upgraden van PPC 2000 naar 2002, maar ook weer een oude versie terugzetten, dus van PPC 2002 naar 2000. :)

Is het zo wel duidelijk *D

(ps. kijk uit met illegale versies, als je PPC 2002 versie 2.07 op je pocketpc zet kun je niet meer up- of downgraden.
Zorg dat je de legale versie 2.14 erop zet, er is eventueel voor 2.07 een fix te krijgen op de compaq site, maar die werkt niet bij iedereen. Het valt wel weer op te lossen, maar niet al te makkelijk) ;)
ik heb de installatiecd van 2.14 .... alleen... wel gedownload .... is dat dan nog wel te vertrouwen of niet....????

In het menu zie ik wel de optie om te upgraden, maar waar staat dan de keuze om hem te downgraden?? :?

tja, die ipaq kost iets te veel om er gelijk aan te kloten ;) wil liever eerst weten wat ik verkeerd zou kunnen doen, en hoe ik dat kan voorkomen :)

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 20:10 schreef jwbagger het volgende:

[..]

ik heb de installatiecd van 2.14 .... alleen... wel gedownload .... is dat dan nog wel te vertrouwen of niet....????

In het menu zie ik wel de optie om te upgraden, maar waar staat dan de keuze om hem te downgraden?? :?

tja, die ipaq kost iets te veel om er gelijk aan te kloten ;) wil liever eerst weten wat ik verkeerd zou kunnen doen, en hoe ik dat kan voorkomen :)
Ik heb 'm zelf ook gedownload, werkt perfect... *D
Er staat onder die optie van upgraden, iets van 'oudere versie terugzetten' ofzo..

Je hebt dus een illegale versie (net als ik)dit mag natuurlijk niet >:)

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Op zondag 06 januari 2002 14:54 schreef jwbagger het volgende:
ik heb dus de ipaq 3660 (overigens perfect apparaat :9~ ), en nu (eindelijk) ook de cd met rom 2.14 "gekocht" in de "winkel" ;)

maar nu vraag ik me af, was dat nou niet iets dat je alleen met een seriele cradle kan doen, dat upgraden?? hoe zit dat psies, en als het nu wel met usb kan, wat was het dán, dat je alleen maar serieel mag doen??

En is er geen/nauwelijks risico dat m'n ppc het niet meer doet als ik 'm upgrade, want ik heb 'm liever wel wat langer dan vandaag ;)
Tijdens de upgrade wordt er gevraagd of er een seriele of USB cradle gebruikt wordt.

http://www.hroling.nl

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ok dan mensen, tnx :) nu nog ff outlook hier installeren, zodat ik m'n agenda eerst kan backuppen voordat ik 'm ga upgraden :)

nu zit ik me trouwens te bedenken: werkt alle ouwe software gewoon nog wel op ppc 2002?? niet dat ik dalijk 't kan schudden om bepaalde dingen te installen...

en ok: mijn laatste vraag over het upgraden: moet ik nog aan andere dingen denken om te backuppen behalve het volgende: -Agenda -Contacts -Mydocuments

• ErectionJackson

ErectionJackson

Succes ermee! :)

Pagina: 1