[GBA] Flash Linker (2002 versie)

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo!

Ja, ik weet dat er al een paar topics over zijn, maar dat is allemaal vrij oude info, dus even deze.
Ik denk er dus heel sterk over om zo'n Flash Linker (voor Dev doeleinden) aan te schaffen. Kan iemand mij zijn ervaringen met dit ding vertellen? En kun je er ook bestaande spelletjes mee spelen? (alhoewel dat niet mag en ik dat ook niet van plan ben) ;)
En een laatste vraag: als je 'm niet via internet uit China ofzo wil laten overvliegen, welke opties heb je omdat ding hier aan te schaffen? (ik ben futuremax.nl al tegengekomen, nog meer opties?)

Thanks voor alle info!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 06 januari 2002 10:07 schreef ThePriest het volgende:
Hallo!

Ja, ik weet dat er al een paar topics over zijn, maar dat is allemaal vrij oude info.
Het Topic waar nog in gepost is tot 19 December bevat echt alle informatie die jij nodig hebt, gewoon effe op gemakje doorlezen, en je hebt antwoord op al je vragen. Ik vind 19 December overigens géén vrij oude informatie hoor:

[topic=172404/1/25]

20*350ZO45°

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Oi, sorry, deze heb ik echt gemist. Deze topic mag (dus) dicht. Excusé!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hij is alleen wel gesloten. :(

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 06 januari 2002 10:21 schreef ThePriest het volgende:
Hij is alleen wel gesloten. :(
Dat neemt niet weg dat er wel alle info staat die voor jou relevant is.

20*350ZO45°

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Yah. :)
Laatste vraagje: heb jij 'm ondertussen dus (volgens gesloten topic) al weer verkocht en weer een nieuwe gekocht via internet van 256mb?.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nee, ik heb mijn 128 nog steeds, en denk dat ik die ook wel hou, ben er erg tevreden mee.

20*350ZO45°

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
En die heb je serieus gekocht bij die "Success Shopping"? Ziet er vaag uit man. Ik heb geen credit card. Iemand ervaring met PayPal?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op maandag 07 januari 2002 17:57 schreef ThePriest het volgende:
En die heb je serieus gekocht bij die "Success Shopping"? Ziet er vaag uit man. Ik heb geen credit card. Iemand ervaring met PayPal?
Paypal is tog creditcard? of heb ik het mis?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ik heb ook een 256mb gekocht bij Succes shopping (cd64).. prima bevallen.. had het ding binnen een week in huis, en geen invoerkosten.. ook kreeg ik binnen een paar uur reactie via mail nadat ik ze wat gevraagd had.. je kan je order ook 'tracken' via een systeem op hun site.. Heb ook (voor het eerst) met paypal betaald (via mn vaders account dan) en dat ging heel snel en gemakkelijk.. zeer goede ervaring met die site dus..

Het ding zelf is ook supergaaf, alleen is soms het menu een beetje raar (een lege regel ofzo) maar dat boeit verder niet, want alles werkt evengoed perfect.. als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel..

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Thanks, ik heb vast nog wel een keer een vraag. Ben er in elk geval net achter gekomen dat PayPal ook met credit card is. (die ik niet meer heb) :(
Morgen maar effe naar de bank voor een bank-to-bank transfer. Iemand DAAR ervaring mee? Western Union kan ook, maar dat is een beetje vaag volgens mij (gwk.nl?)
Pagina: 1