• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een T39m, en weet dat hier email opzit. Dus vandaag in een enthousiaste bui geprobeerd om te emailen vanaf mijn gsm. Echter tot op heden is het me nog niet gelukt. De volgende dingen heb ik gedaan:

• Ik heb een libertel 240 abo die ook data-verbindingen ondersteunt (zeg ik dat zo goed?)
• Ik heb bij verschillende providers zo'n gratis internetaccountje aangevraagd
• Deze heb ik Data-account op mijn telefoon gezet
• Alle data word verzonden via GSM-data, ISDN en 28,8k
• De instellingen onder email heb ik identiek als op mijn PC gezet

Echter wat ik ook probeer, het lukt me maar niet om verbinding te krijgen. Soms krijg ik wel verbinding, maar kan de server niet gevonden worden, bij een andere instelling krijg ik verbinding, is de password check ook goed en word ik lukraak verbonden.

WIe o wie heeft de gouden tip voor mij, aangezien ik het heel erg tof zou vinden als ik ook email kan lezen op mijn mobieltje

:)

"You're only as good, as what you did last week."

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb het al gevonden (wilde niet opgeven). Bleek dat ISDN niet hoger gaat dan 9.6 kbit/s

"You're only as good, as what you did last week."

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07
waneer ondersteunt je abo dataverbindingen? Ik heb een vodafone 120 min abo en ik wil ook m'n mail checken, maar heb ik dan iets extra's nodig bij m'n abo? En zijn er aan het emailen nog kosten verbonden behalve de gewone internettikken?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op donderdag 18 april 2002 22:30 schreef ernstblaauw het volgende:
waneer ondersteunt je abo dataverbindingen? Ik heb een vodafone 120 min abo en ik wil ook m'n mail checken, maar heb ik dan iets extra's nodig bij m'n abo? En zijn er aan het emailen nog kosten verbonden behalve de gewone internettikken?
Je moet gewoon een SMS met de tekst EMAIL ON sturen naar 125. (elke vodafone abbo ondersteund het in principe)
Je krijgt dan een bericht terug met de instellingen en email adres wat gekoppeld wordt aan je 06 nummer.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms