[RAID] String broke!! 2de keer :((

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 20:04

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik was leuk vrijdag op een lanparty totdat ik opeens zij van he, me muis doet het niet :? :? nou ja ff USB-poort wisselen, dat hielp echt niet.. dus ik drukte op reset. vervolgens kreeg ik een scherm in de bios dat me string is broken, ofzow. kortom einde oefening.

kheb gelukkig 2 pcz dus was ff me vader bellen en vragen of ie langskwam...

mijn vraag is nu wie heeft ook hier last van... btw tis mijn 2de keer dat dit is voortgekomen en ik gah kijken of ik mijn geld trug kijk en dan kijk ik naar een andere mobo.

SPecs:
P4-1,7GHz
ABIT TH7-II RAID
512Mb rambus
2x IBM 60Gb, 7200rpm

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik gebruik zelf ook al een tijdje Abits met de 370 Highpoint.. Op 2 defecte ibm 307030's is me verder met me stripe nooit iets overkomen. Ik kan me van je vorige prob ook nog wel wat herinneren, alleen zou ik de oplossing niet zo weten!?
Mischien gare bios versie?

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Lijkt me meer een kapotte schijf ?

Verwijderd

hoi,

heb ik ook gehad RAID controller op mijn mobo was stuk (KT7A-raid) :'(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:46
Welke gek gebruikt ook Stripe? Het gaf mij geen extra performance, dus heb ik ze maar in Mirror gezet. Heb al vaak genoeg dode disks gehad hier.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 05:11 schreef Flipke het volgende:
Ik gebruik zelf ook al een tijdje Abits met de 370 Highpoint.. Op 2 defecte ibm 307030's is me verder met me stripe nooit iets overkomen. Ik kan me van je vorige prob ook nog wel wat herinneren, alleen zou ik de oplossing niet zo weten!?
Mischien gare bios versie?
kheb laatst nadat ik de eerste keer dit gebeurde de nieuwste bios update gedaan.
Op zondag 06 januari 2002 06:12 schreef XTerm89D het volgende:
Lijkt me meer een kapotte schijf ?
met de hddz is nix aan de hand want er draait nu 1 in me andere bak. ivm ik ff wat hdd space nodig had op de lanparty.
Op zondag 06 januari 2002 12:19 schreef _JGC_ het volgende:
Welke gek gebruikt ook Stripe? Het gaf mij geen extra performance, dus heb ik ze maar in Mirror gezet. Heb al vaak genoeg dode disks gehad hier.
uh, ik koop er 2x 60Gb omdat ik 120Gb wil, als ik wil mirrorren dan had ik het denk ik wel anderz gedaan..

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-04 22:13
Op zondag 06 januari 2002 12:19 schreef _JGC_ het volgende:
Ik, maar ik ben niet gek...
Bij mij levert het wel degelijk een merkbare snelheidswinst op. Windows, games, grote apps, etc starten allemaal veel sneller op dan met 1 schijf. :)

Verwijderd

ik heb veel problemen met mijn Promise TX2 maar ik vermoedt dat mijn schijfies zo'n beetje serieus last hebben gehad van warmte @ LAN's

maar ik heb ook een highpoint onboard (ook TH7-II Raid) en had daar 2x 40gb Seagate op lopen en heeft vlekkeloos gedraaid..geen problemen mee gehad

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 19:18 schreef Ice_Cold het volgende:
ik heb veel problemen met mijn Promise TX2 maar ik vermoedt dat mijn schijfies zo'n beetje serieus last hebben gehad van warmte @ LAN's

maar ik heb ook een highpoint onboard (ook TH7-II Raid) en had daar 2x 40gb Seagate op lopen en heeft vlekkeloos gedraaid..geen problemen mee gehad
heb jij ook je RAID controller nog geupdate?? ofzow??

Pagina: 1