Toon posts:

Java probleempje met teller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft haar pagina een nieuw design gegeven en in flash gemaakt.
nu ben ik bezig de meta en dergelijke van de oude naar de nieuwe site over te zetten maar het gaat fout wanneer ik de code voor mn teller er bij plak.
Dan krijg ik dit
op de oude html werkt de teller gewoon nog wel zoals je hier kunt zien.

de nieuwe site zonder de teller staat op ALTER-EGO
het probleem zit em in java waarschijnlijk want het enige wat er niet op die oude site stond was de java funktie om een popup aan te roepen in de head, deze wordt overigens aangeroepen vanuit het flash bestand.
Ik heb zelf geen verstand van java
ik kreeg de code van een vriend

oja de code boven de <HTML> tag is om de banner van namezero te onderdrukken zodat de site ook te vinden is via www.altertje.com

wie weet meer?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Op zondag 06 januari 2002 02:42 schreef Sjoerdmans het volgende:
het probleem zit em in java waarschijnlijk
Nee; er komt geen java aan te pas. Wel javascript, maar daar ligt het ook niet aan.

Wel is het brak ge-htmled, want bij die popup-functie wordt de comment-tag binnen de <script>-tags niet afgesloten. En dat gaat dus verse problemen geven als je na die functie nog nieuwe JS meuk plaats.

Oplossing: pleur een // --> voor de afsluitende </script>-tag.
Ik heb zelf geen verstand van java
ik kreeg de code van een vriend
Die vriend blijkbaar ook niet :o
oja de code boven de <HTML> tag is om de banner van namezero te onderdrukken zodat de site ook te vinden is via www.spam.com
Das weer de nieuwste trick.. een uu-encoded string unescapen en evalueren om zo de namezero-mensen niet te kunnen laten zien dat je een frame-escaper gebruikt. Zucht.. voor niks gaat de zon op, en wil je een domeinnaam dan kun je die maar beter gewoon betalen, dan heb je dit soort ongein niet nodig.

Laatste puntje: verkeerde forum.
move.to/13
hmmnee, mv this /dev/null lijkt me beter :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip
trouwens voor die naam hebeen we betaald
we dachten dat we zouden upgraden naar een bannerloze redirect maar in plaats daarvan hebben we een jaar bijgetekend met banner :(

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Op zondag 06 januari 2002 03:52 schreef Sjoerdmans het volgende:
we dachten dat we zouden upgraden naar een bannerloze redirect maar in plaats daarvan hebben we een jaar bijgetekend met banner :(
Die je dus weer met zo'n scriptje wegwerkt? Profi hoor.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op zondag 06 januari 2002 03:52 schreef Sjoerdmans het volgende:
bedankt voor de tip
Namen registeren moet je ook niet doen bij van die 'free' meuk zoals namezero en freehosting. Als ik het me goed herinder behouden zij het recht op die domein naam (hij is op hun naam registerd)