Ik zoek een goede Flash tool

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Wat is nou een goede flash tool, waar bij ik een mooie text/foto animatie mee kan maken?

Twitter | Linkedin

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je zegt ut al, Flash 4 of 5 :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Op zondag 06 januari 2002 02:27 schreef geez het volgende:
Je zegt ut al, Flash 4 of 5 :)
Ja maar daar zijn ook verschillende tooltjes voor te krijgen proggies of zo, ik heb er wel een aantal gezien maar wat is nou echt een goeie?

Twitter | Linkedin

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Swish?

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
mja, ik heb niet zoveel verstand van flash, maar ik zou ook flash 5 zeggen :)

swish is wel geinig om snel een simpele animatie te maken, maar je pikt de filmpjes gemaakt met swish er snel uit: staandaard tekstgolfjes, scrolling lettertjes enzovoorts..

Verder zijn er nog een aantal proggies om 3d-files om te zetten naar .swf, maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 02:56 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Swish?
;(
Op dinsdag 27 november 2001 13:05 schreef XangadiX het volgende:
Swish is naar, swish is voor mensen met haast of voor mensen die niet kunnen flashen. Swish is geen flash, swish is nep. Als je swish gebruikt ziet iedereen dat je swish gebruikt en swish is naar, dus jij bent ook naar als je swish gebruikt en dan ziet iedereen ook nog dat je naar bent, dus dan vind iedereen je ook naar als je swish gebruikt. De mensen die swish gemaakt hebben moeten chemisch gecastreerd worden, want ze zijn naar en werken waarschijnlijk op een macintosh. Swish mag niet. Swish kan niet. Gebruik nooit swish.
Neem gewoon de tijd en leer Flash 4 of 5...

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
nou nou nou nou nou!

Ik gebruik geen Swish, want ik vind Flash-sites maar niks.

Maar als iemand zijn site wil opleuken door een flashanimatie, ben ik de laatste die hem tegen wil houden. Kijk dat jullie nou l33t Flash programmers etc zijn, betekend nog niet dat het gewone volk zich naar makkelijkere en minder tijdrovende middelen mag wenden.

Ik heb toen ik begon ook vaak zat Swish gebruik voor 'persoonlijk' gebruik, dat was gewoon leuk en vrienden/kennissen/onbekenden vonden dat gewoon leuk. Zo. :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.