Toon posts:

760MPX chipset

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net een servertje met een Asus A7M266-D bordje met 2x een 1800XP erop aan het configgen, en het loopt lekker. Alleen blijf ik in windows 2000 een Other PCI Bridge Device krijgen, welke niet weg wil, ook niet na het installen van alle AMD chipset drivers.

Ik heb deze vraag ondertussen ook al naar AMD gemailed, maar misschien is er hier iemand die me sneller kan zeggen welke driver ik nodig heb, en wat device det exact mag voorstellen.

Voor de rest loopt het systeem als een trein, maar ik haat zulke uitroeptekens in m'n devicelist, en zeker als ik niet weet wat het exact is...

Voor de duidelijkheid, het ligt NIET aan een of ander kaartje dat er inzit. De 2 netwerkkaarten zijn installed en running, dus die zijn het niet. En het Matrox kaartje dat erin zit is ook netjes geconfigureert :)

Wie o wie kan me zeggen wat ik mis hier ?

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
De MPX heeft 2 PCI-bridges, eentje voor de standaard PCI, en eentje voor de 64-bit PCI.

Ik denk dat 1 van die 2 niet standaard wordt gevonden.

Probeer eens (geforceerd) een PCI-bridge daarop te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 11:20 schreef superbikkel het volgende:
De MPX heeft 2 PCI-bridges, eentje voor de standaard PCI, en eentje voor de 64-bit PCI.

Ik denk dat 1 van die 2 niet standaard wordt gevonden.

Probeer eens (geforceerd) een PCI-bridge daarop te installeren.
Dat was ook hetgeen ik al een tijdje aan het vrezen was, dat het een aparte bridge is voor die 64bit sloten. Forceren of niet, het lukt niet om er iets gepast voor te vinden. En op de site van Asus en AMD is er niets specifiek over te vinden. Last heb ik er nog niet van, want de 64bit PCI framebuffers die in die sloten moeten komen, heb ik pas morgen... dus daar gaat het schoentje wringen... :(

Verwijderd

Heeft iemand hier al wat op gevonden ?
Ik heb het zlefde probleem en wel al wat 64 bits devices.

• Bakbeest
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22

Bakbeest

Het beest is los!

Ik heb dit probleem ook, maar dan met een 760MP chipset.
Bij mij was het installeren van de powermanagement driver de oplossing en aangezien de 760MP niet veel anders is dan de 760MPX zal deze oplossing ook op de 760MPX werken.

Deze is hier te downloaden :
ftp://ftp.tyan.com/Chipset_AMD/K7CPU/766_768/Power Management/

Toch nog een reactie op deze oude topic! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 02:12 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Wel, bedankt voor de tip maar dit topic is al meer dan twee jaar oud :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.