reactie editten...

Pagina: 1
Acties:

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
hey,

ik ben er achter gekomen dat als je maar vaak genoeg een reactie edit er geen [gewijzigd door xx] meer komt te staan.

ik heb zojuist mijn eigen reactie een aantal keren moeten wijzigen omdat ik niet te vreden was met de inhoud en zinsopbouw enz (lastig als je geen "bekijk bericht" hebt) en nu staat dat gewijzigd door The System er niet meer achter.. en kan natuurlijk irritant zijn bij het modden want dan mod je iets -1 oid en vervolgens staat er iets totaal anders.. en dan krijg jij een penalty omdat je die reactie in de ogen van die scheidsrechter verkeerd beoordeeld hebt...

hoop dat dit een beetje logisch is verteld maar het is al laat :Z

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Is * KeX ook al eens opgevallen. Er bestaan ook ideëen om de edit history te bewaren, al gaat dat wat ver. Maar voor het modden is een edit waarbij de naam al wel staat al irritant, laat staan als dat eeen reactie volledig veranderd is en er staat niet bij dat deze ge-edit is.

* KeX is wel benieuwd waar dit vandaan komt

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Je kunt een reactie editten binnen een bepaalde tijd, zonder dat "Reactie gewijzigd door..." vermeld wordt. Natuurlijk kun je dat zelf ook aangeven d.m.v. bijv.:

edit:

Tekst

RTFM

LinkedIn WoT Cash Converter

• KeX

KeX

Op zondag 06 januari 2002 11:01 schreef PcDealer het volgende:
Je kunt een reactie editten binnen een bepaalde tijd, zonder dat "Reactie gewijzigd door..." vermeld wordt. Natuurlijk kun je dat zelf ook aangeven d.m.v. bijv.:

edit:

Tekst
Ja dat kan, maar het gaat zoals de topicstarter al aangaf om reacties op de fp die niet volgens dat systeem werken. Daar hoor je eigenlijk altijd een reactie gewijzigd door onder je post te krijgen. Als je nu een x aantal keer achter elkaar edit dan komt er niets meer onder te staan. En inderdaad, als je het goed doet dan zet je na een edit neer wat je veranderd hebt, maar dat doen niet zoveel mensen.
Aangezien dit het Tweakers Frontpage Feedback forum is heb ik niet zoveel aan de faq van GoT n'est ce pas? Maar belangrijker nog dan de faq/manual lezen is te lezen wat degene die voor je gepost hebben neergezet hebben. Had je in ieder geval een overbodige reactie gescheeld. :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Er is iets met http://www.tweakers.net/reviews/112/3 zit er een metarefresh in naar een andere pagina?

LinkedIn WoT Cash Converter

• KeX

KeX

Ja die redirect naar de modfaq voor de fp. De faq die daar staat is nog die van het oude modsysteem van voor de zomer van 2000.

Verwijderd

Het was inderdaad al wel bekend dat dat regeltje op bepaalde manieren weg te krijgen is. Maar ja, om daar nou helemaal een scripting-makeover voor te gaan doen lijkt mij wat ver gaan.

Als iemand de boel doelbewust wil 'saboteren', ach, laat 'm dan lekker z'n gang gaan hoor. Die ene reactie. Bovendien komt het toch wel een keer uit.

Gebeurt het per ongeluk een keer dan lijkt mij er ook weinig aan de hand.

Geen high priority probleem in ieder geval.

• KeX

KeX

Op zondag 06 januari 2002 11:54 schreef Mark Timmer het volgende:
Het was inderdaad al wel bekend dat dat regeltje op bepaalde manieren weg te krijgen is. Maar ja, om daar nou helemaal een scripting-makeover voor te gaan doen lijkt mij wat ver gaan.

Als iemand de boel doelbewust wil 'saboteren', ach, laat 'm dan lekker z'n gang gaan hoor. Die ene reactie. Bovendien komt het toch wel een keer uit.

Gebeurt het per ongeluk een keer dan lijkt mij er ook weinig aan de hand.

Geen high priority probleem in ieder geval.
Het is ook niet echt belangrijk, maar wel interessant waar het nu vandaan kwam. Maar her-ver-over-maken is te veel van het goede. En chronische saboteurs vallen inderdaad vanzelf wel op.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het scriptje kijkt naar de lengte van de reactie voor en na edit. Als het verschil minder dan 20 tekens is komt er geen 'gewijzigd door...' regeltje. Dit geeft mensen de kans om typo's te verbeteren zonder dat ze meteen een irritant 'gewijzigd door...' regeltje onder hun posting krijgen.

Als iemand één keer een grote wijziging maakt en daarna meerdere keren een kleine wijziging maakt is dat niet te zien, ook niet als er eerst wel een 'gewijzigd door...' regeltje stond.

De oplossing: even checken of dat regeltje erin staat. Indien dat het geval is altijd weer toevoegen ook als is de wijziging klein.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het scriptje is wat veranderd:

'Gratis' editen kan altijd binnen 10 minuten na posten of als het verschil kleiner is dan 15 tekens, maar niet als het 'gewijzigd door' regeltje er al stond.

Het is nog wel mogelijk om in kleine stukjes van 15 tekens te editen, maar als iemand daar een heel verhaal mee wil omgooien frustreert hij vooral zichzelf :) .

De FAQ kan IMO beter in een nieuw DOCje gezet worden. De oude FAQ kan dan als aandenken behouden blijven :). Er staan nu ook dingen in zoals de active ICQ list waarvan ik geen idee heb of er nog gebruik van gemaakt wordt.
Pagina: 1