Toon posts:

Toetsenbord: Samsung SEM-M2A

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien hoe ik de functie toesen( in het rode ronde gemarkeerd kan gebruiken in WinAmp ?
Dit zal erg makkelijk zijn tijdens het gamen. Zodat ik een ander mp3tje kan opzetten. Het gaat om deze toetsen:
Play/Pause, Stop, Previous, Next.
Afbeeldingslocatie: http://www.xsf.nl/sem4500p.jpg
Hier de eigenschappen van dit toetsenbord:
- Total 20 One Click Access Keys
- Video/Audio/MP3 Play S/W Included
- Application - PC
- Windows 95/98/2000/ME/NT/XP Compatible
- PS/2 connector
- Key travel : 4.0mm0.3
- Operating force : 55gram10
- Agencies approved : FCC, UL, CSA, TUV, CE
- Dimension : 493 x 197 x 52mm

Ik hoop dat iemand er uit kan komen en dat ik voldoende informatie kan geven. Ik weet niet zeker als dit onderwerp in de juiste sub-forum is geplaatst aangezien het over een toetsenbord gaat en Winamp :?

Verwijderd

Topicstarter
Voor uitbreiding heb ik nog een plaatje gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.xsf.nl/layoutsam.gif

Verwijderd

Volgens mij is dat keyboard niet compatible met Winamp :'( Mijn broertje heeft zo'n ding en het is nog nooit gelukt dat ding te laten communiceren met Winamp.

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

het kanm wel , als je de toetsen in kan stellen tenminste , er is een plugin die van bijvoorbeeld play maakt hij het bestand : play.exe , en dus ook van prev , nxt , enzovoorts , dus als je die plugin download dan kun je die daar toch zo redirecten? :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 14:32 schreef PhoenX het volgende:
het kanm wel , als je de toetsen in kan stellen tenminste , er is een plugin die van bijvoorbeeld play maakt hij het bestand : play.exe , en dus ook van prev , nxt , enzovoorts , dus als je die plugin download dan kun je die daar toch zo redirecten? :+
Dat is mooi... maar ik ben op zoek geweest naar een plugin en die zit er niet meer standaard bij. Ben ook op winamp.com geweest maar daar werd ik niet veel wijzer van.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost met dank aan EsCobar :)

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 14:56 schreef gunfire het volgende:
Het probleem is opgelost met dank aan EsCobar :)
Hoe heb je het opgelost? Dat wil m'n broertje wel graag weten denk ik :o

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hmmm... ik ook wel nieuwsgierig eigenlijk :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
ik ben hier ook nieuwsgierig naar..hoe hebben jullie het nu opgelost ? :?

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het opgelost door:

Van Winamp heb je exe's die play.exe en stop.exe enz. heten. Deze hebben we onder deze knoppen geprogrameerd en nu werkt het super :)

Verwijderd

ik heb wel winamp geinstalleerd, maar kan nergens de bestanden play.exe vinden ? zoeken op winamp.com op "play.exe" levert ook niks op... hoe dom ben ik ? ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik load ze ff op en dan zet ik hier nog ff een url bij moment

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Je kan ze hier downloaden:

klik hier

en hier met nog andere plugins:

http://www.mud-master.com/MMGUI/Addwinamp.html

edit:
ow, ik ben je voor gunfire...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

Topicstarter
Klik hier om mijn versie te downloaden
Klik hier (3,60 KB)
Pagina: 1