[@home] na 0:00 hogere upload?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ikzelf zit op een @home kabel verbinding, waarbij ik overdag altijd een max van 16Kbps upload heb
Niets mis mee, maar wat mij opvalt als ik 's avonds na 0:00 uur grotere bestanden ga uploaden (file sharing DC) dan komt deze upload boven de 16K uit.
Vaak niet zo veel, zit ik op ongeveer 18K, maar af en toe kan ik een hele tijd stabiel uploaden met meer dan 20K.

Hoe kan dit? Ik dacht dat @home een max had ingesteld, zouden ze die er iedere keer vanaf halen en er weeer opzetten, lijkt me stug.

Verwijderd

heb jij geluk man met 16kb max overdag, ik mag al blij zijn als ik 10kb haal :(
Vroeger haalde ik ook meestal 15kb/s max upload overdag, maar de laatste tijd gaat het zwaar kut hier, pas rond 1 uur s'nacht heb ik een upload van plus minus 14 kb :(
Ik woon trouwens in Kerkrade(zuid limburg)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ikzelf zit bij @home Cuijk (regio Noord-Brabant)
en zeer tevreden.

Verwijderd

Hier echt niet hoor. Die 16 KB/sec haal ik niet eens.

En als je al een halve seconde iets sneller kunt uppen, dan gaat daarna de snelheid ff naar 0, waardoor je gemiddeld echt niet over de 16 KB/sec uitkomt.

Zo zit dat hier met @home iig.

Verwijderd

Ik vind dat @home ervoor moet zorgen dat iedereen tevreden is.Het is gewoon oneerlijk iedereen betaald 89 gulden per maand, en dan vind ik ook dat iedereen hetzelfde product moet krijgen.Gelukkig valt de download snelheid hier reuze mee 350kB/s dus daar heb ik niks over te klagen alleen over de upload,waarbij ik zelden de 15kb haal :(

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op zondag 06 januari 2002 13:33 schreef sneakie het volgende:
Ik vind dat @home ervoor moet zorgen dat iedereen tevreden is.Het is gewoon oneerlijk iedereen betaald 89 gulden per maand, en dan vind ik ook dat iedereen hetzelfde product moet krijgen.Gelukkig valt de download snelheid hier reuze mee 350kB/s dus daar heb ik niks over te klagen alleen over de upload,waarbij ik zelden de 15kb haal :(
je weet dat als je iets download je ook upload gebruikt voor de TCP-pakketjes hè? Dus als je je upload wil meten moet je zorgen dat je niks dan die upload aan hebt. ik haal de 15 kb/s vrijwel altijd. Mn downloads komen niet boven de 200 meer uit, maar das ook eigenlijk wel genoeg.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 03:02 schreef HlpDsK het volgende:
Hier echt niet hoor. Die 16 KB/sec haal ik niet eens.

En als je al een halve seconde iets sneller kunt uppen, dan gaat daarna de snelheid ff naar 0, waardoor je gemiddeld echt niet over de 16 KB/sec uitkomt.

Zo zit dat hier met @home iig.
Dat zeg ik juist wel, ik haal gemiddeld boven de 16kbps, hij stuitert ook niet terug naar de nul, maar hij blijft doorlopen, daarom vind ik het ook zo vreemd.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Kan helaas dus echt niet :) Of het meterke dat het aangeeft is niet nauwkeurig. Meestal haal je maar 15kb/sec, de max 16 haal je maar zelden.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Zo in ieder geval wel nice zijn wanneer @home na 0:00 een soort "happy hour" creert voor de die hard leechers :D Er zijn dan alleen pro's online dus 64 kb/s upload en 512 kb/s down zou ik niet verkeerd vinden :)

Verwijderd

15kb/s wat ik eigelijk te weinig vindt.
ik had liever een upstream gehad van 30 of 64kb/s gehad dan had ik wat meer tevreden geweest met me @home verbinding :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 17:02 schreef MOL het volgende:
Zo in ieder geval wel nice zijn wanneer @home na 0:00 een soort "happy hour" creert voor de die hard leechers :D Er zijn dan alleen pro's online dus 64 kb/s upload en 512 kb/s down zou ik niet verkeerd vinden :)
Zoiets dacht ik dus ook al, meestal is het ook maar 1-2 uur, na 2 uur flikkert het net zo hard weer terug, dus ik vind het een beetje vreemd.

toch maar eens bellen naar dat 0800 nummer :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
Op zondag 06 januari 2002 17:33 schreef terw_dan het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik dus ook al, meestal is het ook maar 1-2 uur, na 2 uur flikkert het net zo hard weer terug, dus ik vind het een beetje vreemd.

toch maar eens bellen naar dat 0800 nummer :)
mischien zijn ze een beetje aan't testen bij jou in de buurt ofzow?

Verwijderd

quote: je weet dat als je iets download je ook upload gebruikt voor de TCP-pakketjes hè? Dus als je je upload wil meten moet je zorgen dat je niks dan die upload aan hebt. ik haal de 15 kb/s vrijwel altijd. Mn downloads komen niet boven de 200 meer uit, maar das ook eigenlijk wel genoeg.
--------------------------
Is snap heus wel dat als je download je upload ook minder wordt, en ik test vrijwel alleen als ik helemaal niks heb lopen :(
pas vanaf 1 uur s'nacht kom ik weer langzaam aan de 14kb/s :(

Verwijderd

Ik haal altijd wel 16 kb/sec up dag en nacht @home groningen.
dus mij hoor je niet klagen alhoewel het nog wel hoger zou mogen
Pagina: 1