Toon posts:

[CM] Inspiratie voor cm full-tower? 8-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een case modden(mijn eerste). Het wordt een full tower, 266 moederbord, genoeg fans en eventueel(!) watergekoeld (lcd'tje, baby n thermal probe e.d. later misschien). Ik weet weet hoe je dit moet doen (er zijn hier genoeg goeie faq's :)), maar over het design van de kast (schilderwerk) maak ik me wel nog zorgen. Ik zou een flames-look willen als basis (niet echt origineel, maar wel leuk). Dan nog een window (plexi), en een kewl silhouet/afbeelding op rechterkant, en een leuke tekening op de voorkant. Heeft er iemand goeie suggesties, voor tekeningen, of voor het raampje?

greetz en help plz

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Aan jouw post te lezen snap je nog niet echt wat casemodden is. Je hebt nog niet eens een case en moederbord en toch wil je hem al gaan modden :?
Gewoon ff wat geduld hebben en kijk eens rond op dit forum, dan kom je genoeg info tegen.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil men kast gewoon eerst shilderen zodra ik hem heb, dat is alles, nadien komt de rest

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 12:18 schreef Heatstink het volgende:
ik wil men kast gewoon eerst shilderen zodra ik hem heb, dat is alles, nadien komt de rest
Dat is ook bestwel verstandig heb je rustig de tijd voor je mod, zonder dat je steeds met je nieuwe systeem wil spelen. Ik zit nu al bijna een jaar met een tijdenlijke houte plaat met 6 fans erin tegen mijn pc.