Be careful what you wish for.. you just might get it.
10 meter?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
De kabel van mijn webcam naar pc is 5 meter en dat werkt perfect
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Ik dacht dat het wel beperkt was. Wat ik me kan herinneren is het meer die 5 dan die 10 meter. Zal eens kijken of ik nog wat info erover heb liggen. Heb wel eens wat van internet opgeslagen hierover.
5 meter, dat heb je bij verschillende programma's en apparaten het signaal is bij een kabel van 5 meter of meer dusdanig verzwakt dat het niet meer werkt.
Try it and you'll see it...
Met sommige dingen heb je nou eenmaal dat het toch werkt, ondanks wat de specificaties zijn. Er is een maximale lengte gegarandeerd, dat wil niet zeggen dat het daarboven absoluut niet meer werkt.
Een pak melk dat als opschrift heeft "THT 10-01-02" is soms best goed te drinken een dag na die datum...
Met sommige dingen heb je nou eenmaal dat het toch werkt, ondanks wat de specificaties zijn. Er is een maximale lengte gegarandeerd, dat wil niet zeggen dat het daarboven absoluut niet meer werkt.
Een pak melk dat als opschrift heeft "THT 10-01-02" is soms best goed te drinken een dag na die datum...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Heb ooit met een Logitech webcam ongeveer 15 meter gehaald zonder dat er merkbaar signaalverlies was.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Taco T: en anders kun je er toch altijd een Hub tussen zetten.
In de winkels heb ik(!) nog nooit een USB kabel zien liggen langer dan 10 meter
In de winkels heb ik(!) nog nooit een USB kabel zien liggen langer dan 10 meter
mijn kabel modem
ligt beneden in de meterkast
mijn computer staat boven op mijn kamer(op zolder)
denk wel dat dat 13 meter is of zo misschien wel meer
"If u do something do it with style, or do it at all."
Even een open deur intrappen:
je had beter een ethernet modem kunnen nemen
bestaat er van isdn dan een ethernet versieOp zondag 06 januari 2002 11:48 schreef havana het volgende:
Even een open deur intrappen:
of ligt het aan jou en heb je teveel gezopen
ik heb hier isdn + ADSL + ethernetmodem, dus ja, het bestaat!
Er bestaan ook USB-repeater kabel, die versterken het signaal, dus dan kan je weer een aantal meter verder
Q3: Why can't I use a cable longer than 3 or 5m?
A3: USB's electrical design doesn't allow it. When USB was designed, a decision was made to handle the propagation of electromagnetic fields on USB data lines in a way that limited the maximum length of a USB cable to something in the range of 4m. This method has a number of advantages and, since USB is intended for a desktop environment, the range limitations were deemed acceptable. If you're familiar with transmission line theory and want more detail on this topic, take a look at the USB signals section of the developers FAQ.
A3: USB's electrical design doesn't allow it. When USB was designed, a decision was made to handle the propagation of electromagnetic fields on USB data lines in a way that limited the maximum length of a USB cable to something in the range of 4m. This method has a number of advantages and, since USB is intended for a desktop environment, the range limitations were deemed acceptable. If you're familiar with transmission line theory and want more detail on this topic, take a look at the USB signals section of the developers FAQ.
Het is FRIET!
Nou 5 meter will do in mijn geval, dus dat ga ik eerst maar ns proberen.. Thanks!Op zondag 06 januari 2002 12:14 schreef Jox444 het volgende:
Q3: Why can't I use a cable longer than 3 or 5m?
Be careful what you wish for.. you just might get it.
Volgens mij heb jij het over UTP vriend, niet over USB.Op zondag 06 januari 2002 11:14 schreef jazzVL het volgende:
mijn kabel modem
Maar USB kan redelijk lang totdat het nog werkt, maar ze garanderen iets, als het langer is kunnen ze niet meer garanderen dat het werkt, maar werkt het soms nog wel.
anders kun je het signaal versterken
Pagina: 1