Hey,
Ik draai op dit moment Slackware zonder X-systeem (dus console-based). Het leek mij wel leuk om daar een UT-servertje op te pleuren om fijn op te kunnen spelen.
Daartoe heb ik op deze pagina de server-versie van 436 gedownload en geinstalleerd, en vervolgens het ASU-servermanagement proggie er naast geinstalleerd. Bij het opstarten kreeg ik deze melding:
Niet zo verwonderlijk, aangezien ik geen X heb.
Dus ik heb de losse libraries van Slackware gedownload (v7.1 -> oldlibs6.tgz) en deze geinstalleerd dmv het doinst scriptje.
Als ik nu de ut-server probeer te starten krijg ik:
Da's andere koek, ik weet hier geen raad mee.
Kan iemand me helpen?
BVD
Ik draai op dit moment Slackware zonder X-systeem (dus console-based). Het leek mij wel leuk om daar een UT-servertje op te pleuren om fijn op te kunnen spelen.
Daartoe heb ik op deze pagina de server-versie van 436 gedownload en geinstalleerd, en vervolgens het ASU-servermanagement proggie er naast geinstalleerd. Bij het opstarten kreeg ik deze melding:
code:
1
2
| ./ucc-bin: error in loading shared libraries: libX11.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory |
Niet zo verwonderlijk, aangezien ik geen X heb.
Dus ik heb de losse libraries van Slackware gedownload (v7.1 -> oldlibs6.tgz) en deze geinstalleerd dmv het doinst scriptje.
Als ik nu de ut-server probeer te starten krijg ik:
code:
1
| ./ucc-bin: error in loading shared libraries: libX11.so.6: invalid ELF header |
Da's andere koek, ik weet hier geen raad mee.
Kan iemand me helpen?
BVD