Ik heb een dolby pro logic versterker, met 6 discrete ingangen (dus ready voor DD/DTS/AC3 whatever) en een Yamaha DS-XG soundkaart (wel met digitale uitgang, maar daar heb ik niet zoveel aan, aangezien m'n versterker geen digitale-ingang heeft) Lijkt me wel heel cool als ik zo'n add on kaart voor in de computer kan kopen met 6 discrete uitgangen (cinch/tulip) die ik dan op m'n versterker kan aansluiten. (dus een losse DD/DTS decoder) Wie kan mij hier nog iets meer over vertellen?
Verwijderd
En steeds zijn er weer mensen die boos gaan lopen doen als ze binnen een halve dag geen antwoord krijgen...sjeez
Om je vraag te beantwoorden, hier was paar daagies geleden topic over, maar die is weer geexpired denk ik...bleek dus dat er een gewone geluidskaart is (standalone) met 6 (kuch, 5.1
) uitgangen, ook van Yamaha d8 ik...misschien weet iemand het typenummer nog?
Om je vraag te beantwoorden, hier was paar daagies geleden topic over, maar die is weer geexpired denk ik...bleek dus dat er een gewone geluidskaart is (standalone) met 6 (kuch, 5.1
) uitgangen, ook van Yamaha d8 ik...misschien weet iemand het typenummer nog?
Verwijderd
Ik heb hier ook wel interesse naar. Kan iemand die het typenr. weet dat ff in deze posting plaatsen.
alvast bedankt,
Dracoon
alvast bedankt,
Dracoon
Verwijderd
beet!
http://www.3dsoundsurge.com/reviews/Theatrix/Theatrix.html
5.1 output, analoog...geschikt voor AC3-ready receivers...
DVD Decoding hangt geheel af van de software decoder, er zit geen hardware-decoder onboard, dus je zult óf PowerDVD 2.55 moeten gebruiken, óf de multichannel-versie van WinDVD 2k. Helaas, Realmagic ondersteunt dit niet....
1 klein probleempje: geen flauw idee waar je
'm kan kopen, maar iemand die een beetje met een searchengine kan omgaan heeft er vast niet al te veel moeite mee....
http://www.3dsoundsurge.com/reviews/Theatrix/Theatrix.html
5.1 output, analoog...geschikt voor AC3-ready receivers...
DVD Decoding hangt geheel af van de software decoder, er zit geen hardware-decoder onboard, dus je zult óf PowerDVD 2.55 moeten gebruiken, óf de multichannel-versie van WinDVD 2k. Helaas, Realmagic ondersteunt dit niet....
1 klein probleempje: geen flauw idee waar je
'm kan kopen, maar iemand die een beetje met een searchengine kan omgaan heeft er vast niet al te veel moeite mee....
Ik kan wel een losse decoder kopen, maar die is ook vrij duur, omdat er een hele behuizing van titanium eromheen zit (yamaha classic line, en kost 999,-)
Silacoid: Ik kan er niet achter komen of dit een geluidskaart is met alles der-op-en-der-an, of een add-on geval die je dus moet aansluiten op de digitale uitgang van me geluidskaart (die ik dus al heb)
Mijn doel is dat ik dus spellen die DD zijn, DD kan draaien én films. (voor de duidelijkheid) realmagic/powerdvd zegt mij nix namelijk (btw. ik heb geen dvd-speler in de pc)
Moment, moment, dit gaat mij iets te snelDVD Decoding hangt geheel af van de software decoder, er zit geen hardware-decoder onboard, dus je zult óf PowerDVD 2.55 moeten gebruiken, óf de multichannel-versie van WinDVD 2k. Helaas, Realmagic ondersteunt dit niet....

Mijn doel is dat ik dus spellen die DD zijn, DD kan draaien én films. (voor de duidelijkheid) realmagic/powerdvd zegt mij nix namelijk (btw. ik heb geen dvd-speler in de pc)
Pagina: 1