Dit heb ik nog nooit gezien terwijl het heel wat makkelijker draagt. Ik bedoel dus geen stoffen rugzak maar een kofferachtig iets met draagbanden voor op je rug. Is iemand dit al eens tegengekomen?
Verwijderd
Wel, gewoon een oude boekentas, daar maak je een vak van, je verstevigt alles met plastic of hout ofzo. Dan zorg je voor gaten voor je fans, voeding, ... Dan plaats je al je onderdelen en klaar om naar school te gaan
Verwijderd
Zo'n mod doe ik elke dag dat ik naar school ga.
pak rugtas, pak laptop, gooi laptop in tas. En klaar.
ff series:
Iets dat je op je rug draagt kan bijna niet een vaste vorm hebben. Denk eens in een pc-case met een paar banden op je rug+5min=> hernia!
Zoek een vorm die vast is voor een pc-mod, en dat is een rugtas nu in eenmaal niet.
pak rugtas, pak laptop, gooi laptop in tas. En klaar.
ff series:
Iets dat je op je rug draagt kan bijna niet een vaste vorm hebben. Denk eens in een pc-case met een paar banden op je rug+5min=> hernia!
Zoek een vorm die vast is voor een pc-mod, en dat is een rugtas nu in eenmaal niet.
Ik had laast toen ik naar een lan ging mn mobo tray in een grote rugzak gemikt, alle odnerdelen in een mobodoos gestopt, cdbrander en dvd speler in zijzakjes (past precies) en op naar de trein 
Sim-pel
Sim-pel
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Op zondag 06 januari 2002 00:30 schreef Heatstink het volgende:
sorry hoor, ik heb het wel al gezien hier zijn foto's van BlueSmoke
[afbeelding]
[afbeelding]
39
ik vind het wel een beetje een kwetsbaar en fragiel idee
Als je alles verstevigd met metalen platen dan is het al heel wat minder fragiel hoorOp zondag 06 januari 2002 02:38 schreef DETONATORX het volgende:
Wèh zedde gij??
Zeer zacht uitgedrukt jah, ik bedoel de trein is beetje vol, je stoot tegen iemand aan, *krak* leg je gloednieuwe gf3ti500 van zn voetje gebrokenOp zondag 06 januari 2002 02:38 schreef DETONATORX het volgende:
HAHA -> een belgische LAPTOBOp zondag 06 januari 2002 02:48 schreef Xiller het volgende:
[afbeelding]
Zo kan het ook :-)
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
nee man, met beamer en projectieschermOp zondag 06 januari 2002 12:29 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Moet je zoiets maken met je Serverkast, een 22"iiyama en je 5000 watt speakers + versterker
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
echt cool gedaan shit kan ik dus gewoon op de fiets verder spelen
.
Dit ga ik denk ik ook doen
Het ziet er wel grappig uit alleen ik moet er niet aan denken dat het gaat waaien of zo of dat er een vogeltje op de pc kast gaat zitten raak je het evenwicht kwijt
En das balen denk ik val je achterover maar wel op je pc val je wel zacht
.
En als het gaat regenen dan das shit kan je echt niks meer doen
Dit ga ik denk ik ook doen
Het ziet er wel grappig uit alleen ik moet er niet aan denken dat het gaat waaien of zo of dat er een vogeltje op de pc kast gaat zitten raak je het evenwicht kwijt
En das balen denk ik val je achterover maar wel op je pc val je wel zacht
Verwijderd
parapluOp zondag 06 januari 2002 12:40 schreef bopitje het volgende:
Misschien een hele onbenullige vraag ...Op zondag 06 januari 2002 12:29 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Moet je zoiets maken met je Serverkast, een 22"iiyama en je 5000 watt speakers + versterker
Waar halen we de voeding vandaan ??
Al dus UPS'en zijn een beetje heavy ... en een verlengsnoer is ook niet top
B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)
een koffermod heeft toch ook geen voedingOp zondag 06 januari 2002 12:51 schreef DJ Adidas het volgende:
[..]
Misschien een hele onbenullige vraag ...
Al dus UPS'en zijn een beetje heavy ... en een verlengsnoer is ook niet top
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Er zit achterop volgens mij een generator.
Volgens mij ging dit al weer over die Belgische FLABTOB ...Op zondag 06 januari 2002 12:53 schreef The_Operative het volgende:
[..]
een koffermod heeft toch ook geen voeding
Die man loopt al werkend ....
Als je dat als "draagbare" pc gaat gebruiken zit je toch met een voedings probleem ?
Wel een beetje opletten hoor ... 'k weet 't het is weekend .. alcohol enz enz ...
B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)
Verwijderd
Je maakt je eigen energie door windmolens te plaatsen 
Of een kerncentrale er op te bouwen dan heb je eigen energie heb je van niemand last
En windmolens heb je ook schone energie denk aan het milieu erg belangrijk.
Of een kerncentrale er op te bouwen dan heb je eigen energie heb je van niemand last
Je hebt toch ook van die leger rugzakken met een buizenframe. Die zitten wel lekker en ook een stevige basis om je pc aan te hangen. Maar deze draad was eigelijk een beetje alcohol-based, maar achteraf toch wel een leuk idee....
Verwijderd
ligt er toch aan wat voor een je er hebtOp zondag 06 januari 2002 12:53 schreef The_Operative het volgende:
[..]
een koffermod heeft toch ook geen voeding
moet jij toch eens beter opletten want die gast heeft ook geen voeding bij zich hoorOp zondag 06 januari 2002 12:55 schreef DJ Adidas het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit al weer over die Belgische FLABTOB ...
Die man loopt al werkend ....
Als je dat als "draagbare" pc gaat gebruiken zit je toch met een voedings probleem ?
Wel een beetje opletten hoor ... 'k weet 't het is weekend .. alcohol enz enz ...![]()
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
jah iddOp zondag 06 januari 2002 12:56 schreef bopitje het volgende:
Je maakt je eigen energie door windmolens te plaatsen
als je dan geen wind hebt kan je blazen
of je maakt een mooi dak van zonnecellen, zit je ook meteen droog.
zou een laptop niet aan je arm tapen niet handiger zijn
Dynamo van je fiets....Op zondag 06 januari 2002 12:51 schreef DJ Adidas het volgende:
[..]
Misschien een hele onbenullige vraag ...
Het kan wel met een hard shell backpack.
Sjek even het volgende linkje:
http://www.collectorsempire.com/parts/Ep_1/anakin.htm
kan je ook gelijk zien hoe ze zo'n backpack hebben
'gemod' voor The Phantom Menace...

Sjek even het volgende linkje:
http://www.collectorsempire.com/parts/Ep_1/anakin.htm

This backpack was modified from a hard shell daypack manufactured by MH Way of Milano, Italy and designed by Mario Hasuike
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Hmmm.... in zo'n hard-shell rugzak wil het denk ik wel....
Maar ik ga zowieso niet over straat met zo'n kinderlijk rugtasje
Maar ik ga zowieso niet over straat met zo'n kinderlijk rugtasje
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Er zijn wel harde rugzakken hoor!
Urban boble of zoiets heeten ze
ik heb ze een jaartje of 1,5 geleden gezien in een snowboard tijdschrift.
Even een vraag die me te binnen schiet: "Waarom zou je dat willen doen?"Op zaterdag 05 januari 2002 23:29 schreef AMDtje het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien terwijl het heel wat makkelijker draagt. Ik bedoel dus geen stoffen rugzak maar een kofferachtig iets met draagbanden voor op je rug. Is iemand dit al eens tegengekomen?
die heb ik hier wel liggen (een groene).... maar daar moet je wel een kleiner mobo'tje voor gebruiken... bovenin wordt hij een stuk smallerOp zondag 06 januari 2002 22:06 schreef Mujo het volgende:
en echt hard is hij toch niet
Idd, nu je het zegt... volgens mij hebben wij hetzelfdeOp maandag 07 januari 2002 15:21 schreef 911GT2 het volgende:
Er zijn wel harde rugzakken hoor!
blad zitten lezen destijds.
Er stond toen ook een kleine advertentie in van een backpack
voor het snowboarden dat in ieder geval van hardplastic
was gemaakt. Kzal eens zoeken of ik die nog kan vinden...
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Yez! Hiero issie:
http://www.techtv.com/freshgear/freshware/story/0,23008,3343474,00.html
en hier ook de 'Boblbee':
http://www.svenskform.se/english/tidskriften/index.asp?artid=42
http://www.mc2mag.com/boblbee-01.html
Plaatje voor de niet-clickers:

Die blauwe en die 'gouwe' lijken me wel bruut om te modden
http://www.techtv.com/freshgear/freshware/story/0,23008,3343474,00.html
en hier ook de 'Boblbee':
http://www.svenskform.se/english/tidskriften/index.asp?artid=42
http://www.mc2mag.com/boblbee-01.html
Plaatje voor de niet-clickers:

Die blauwe en die 'gouwe' lijken me wel bruut om te modden
Handen vrij (kan je je 19"ook gelijk menemen), draagt makkelijker (lui), weer eens iets anders.Op maandag 07 januari 2002 16:04 schreef Joor het volgende:
[..]
Even een vraag die me te binnen schiet: "Waarom zou je dat willen doen?"
Pagina: 1