Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Klopt, dit ligt aan PowerDVD, deze kan niet goed omgaan met de SPDIF uitgang die op de Audigy zit.
Als je WinDVD gebruikt is dit probleem verholpen
Mooi was al bang dat ik mijn net 2 dagen oude speakers had opgeblazen ofzo of dat er wat anders mee aan de hand zou zijn... Of met de audigy. Maar je hebt me nu verzekerd dat dat niet zo is, dus dank je wel.Op zaterdag 05 januari 2002 23:19 schreef TweakGuy het volgende:
Klopt, dit ligt aan PowerDVD, deze kan niet goed omgaan met de SPDIF uitgang die op de Audigy zit.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Sinds wanneer zit er trouwens een SPDIF ingang op de DTT2200?
De DTT2200 heeft alleen analoge ingangen voor 5.1, de FPS2000 heeft een Digital DIN aansluiting, alleen de DTT2500+3500 en Inspire 5700 hebben een normale digi-ingang
De DTT2200 heeft alleen analoge ingangen voor 5.1, de FPS2000 heeft een Digital DIN aansluiting, alleen de DTT2500+3500 en Inspire 5700 hebben een normale digi-ingang
ikke geen id hebben... sorry.
Maar als hij het niet heeft, betekent het dan dat ik die rare tonen uit mijn boxen krijg??
Maar als hij het niet heeft, betekent het dan dat ik die rare tonen uit mijn boxen krijg??
Verwijderd
Zou kunnen, maar wat heeft het voor zin om SPDIF in te schakelen als je dit niet eens heeft?
OK OK je hebt gelijk.
Maar als ik een film kijk (DVD) dan hoor ik de stem uit alle 5 de boxen en ik hoor niet echt surround...
Alleen de samples bij Playcenter 2 wel, maar niet met dvd's in PowerDVD 3
Maar als ik een film kijk (DVD) dan hoor ik de stem uit alle 5 de boxen en ik hoor niet echt surround...
Alleen de samples bij Playcenter 2 wel, maar niet met dvd's in PowerDVD 3
Verwijderd
uhhh via deze optie merkt je sb op dat de software decoding op je kaart moet worden ingeschakeld. Als je dan je ac3 laat decoden door de kaart(moet bij de 2200) krijg prachtig 5.1 geluid.Op zaterdag 05 januari 2002 23:48 schreef TweakGuy het volgende:
Zou kunnen, maar wat heeft het voor zin om SPDIF in te schakelen als je dit niet eens heeft?
In powerdvd heb je 2 opties: of je laat powerdvd via de 6 kanalen decoderen, of je zet em op spdif en je laat de software van je audigy het decoderen. spdif aanzetten is dus een optie, maar als je powerdvd het decoderen naar 6 kanalen ondersteunt ben je er ook
Verwijderd
Bij SPDIF wordt er een digitaal signaal uitgestuurd, hiervoor heb je echter wel een Dolby Digital decoder nodig(die zit niet in de DTT2500+3500+5700), als jet zaakje wil laten decoderen door je SB moet je 6-kanaals decoding inschakelen
Verwijderd
óf spdif aanschakelen, en software decoding in de creative software aanzetten...die pakt het dan automatisch op en decodeert etOp zondag 06 januari 2002 15:50 schreef TweakGuy het volgende:
Bij SPDIF wordt er een digitaal signaal uitgestuurd, hiervoor heb je echter wel een Dolby Digital decoder nodig(die zit niet in de DTT2500+3500+5700), als jet zaakje wil laten decoderen door je SB moet je 6-kanaals decoding inschakelen
Pagina: 1