CG Wave Case

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18
Wie heeft deze ?

Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/Images/Producten/Kasten/MidiCG/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/Images/Producten/Kasten/MidiCG/02.jpg

Zo ja kan je dan wat betere pics voor me maken ofzo ? en is er ruimte voor optional fans ? En weet iemand de homepage van deze casas ?!!?

Thnx

• blackd
  • Niet online
Ik kan geen pics maken, maar ik weet wel dat boven de PCI sloten een plek (gaten) voor een 80x80 mm fan zitten.

Homepage:
http://www.codegengroup.com/product-6001-6012.html

En hier zit dus die optionele fan boven de PCI sloten:
Afbeeldingslocatie: http://www.codegengroup.com/images/products/6000-a.jpg

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

ik heb de grotere versie.

bevalt me prima,
stevige mooi afgewerkte kast!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
die voedingen van codegen zuigen.

ik heb ooit deze kast gehad

Afbeeldingslocatie: http://www.computer-land.nl/pics/prodinfo/cg6000.gif

en die voeding levert ruk power.
non oc-ed, met eth kaart/vidkaart/hd 4,60v op de 5v lijn.

ik heb de voeding 2 keer laten vervangen probleem bleef.

Sinlath | Opinions may contain latency

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
da's kl*te ...
ben nog steeds errug blij met de voeding die bij me InWin tower zitte ...

235Watt, 5.03V

Zie sig wat er verder is gebeurd ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 23:05 schreef Mathizsias het volgende:
Wie heeft deze ?

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo ja kan je dan wat betere pics voor me maken ofzo ? en is er ruimte voor optional fans ? En weet iemand de homepage van deze casas ?!!?

Thnx
Ik heb hem gehad. Ongeveer 4 jaar terug :)
Voorin gaat standaard een 9cm fan. verder is een geen standaard plek. Je kan het natuurlijk wel modden, want het is verder een flex kassie.

Er was laatst ook een medetweaker die had deze kast gemod en hier gepost, hij wist ook waar je ze kan kopen.

/edit

Ik zie dat het chassis is veranderd, t's niet dezelfde als die ik heb gehad.. verder wel dezelfde front bezel enzo.

• blackd
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 01:24 schreef ShaDoW het volgende:

[..]

Voorin gaat standaard een 9cm fan. verder is een geen standaard plek. Je kan het natuurlijk wel modden, want het is verder een flex kassie.

/edit

Ik zie dat het chassis is veranderd, t's niet dezelfde als die ik heb gehad.. verder wel dezelfde front bezel enzo.
Achterop kan toch echt een extra fan hoor, zie mijn eerste post..
In de codegen wave dan he, niet die gekleurde dingen

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Mathizsias
Op zondag 06 januari 2002 01:24 schreef ShaDoW het volgende:

[..]

Er was laatst ook een medetweaker die had deze kast gemod en hier gepost, hij wist ook waar je ze kan kopen.

/edit

Dus die plaats voor de optional fan vooraan is voor een 92mm Fan :? En dat weet je zeker ?

Verwijderd

Ik heb ook zo'n kast, maar dan gemod. Bovenin een 80 mm fan (Blowhole gemaakt) en achterin een 80 mm. Ik ben nu bezig pics te uploaden, met een beetje geluk staat mijn topic er vanavond nog.
Met de voeding heb ik absoluut geen problemen :)

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

Op zondag 06 januari 2002 18:28 schreef Mathizsias het volgende:

[..]

Dus die plaats voor de optional fan vooraan is voor een 92mm Fan :? En dat weet je zeker ?
Ik heb hier zo'n kassie staan en de 2 fan-plekken zijn even groot. Diagonaal tussen de 2 niet-aaneenstaande bevestigingsgaten achterin(en voorin ook natuurlijk) is 10 cm(dus voor 92mm fan denk ik). Vooraan moet je de fan niet eens vastschroeven, 't is een aparte houder waarin je de fan klikt. Vastvijzen kan, maar moet niet. Verder prima kast, alleen wat te lawaaierig naar mijn mening :( .

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:56

Epsilon

Op zondag 06 januari 2002 00:02 schreef Sjorsl het volgende:
ik heb de grotere versie.

bevalt me prima,
stevige mooi afgewerkte kast!
mooi afgewerkt??
grapjas
dat ding zit vol scherpe randjes :(

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 10:31

bitflusher

flushed die *** pc

k heb ook de grote, hijs niet slecht, beetje painten paar extra fans helpt wel

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
Stevig ben ik het niet mee eens. Het zijn goedkope kasten van slechte kwaliteit. Als je de bovenkant eraf wilt halen kan dat niet, want dat is een deel van het frame van de kast. De voeding zit alleen vast aan de achterkant, geen zijrails waar ie op steunt. Je CD-Rom speler mag niet te diep zijn anders komt ie tegen het moederbord aan...
Just my 2 €cents

• answer_man
  • Laatst online: 20-08 10:24
Op zondag 06 januari 2002 19:32 schreef epsilon het volgende:

[..]

mooi afgewerkt??
grapjas
dat ding zit vol scherpe randjes :(
volgens mij haal je aan een Aopen kast je vingers nog sneller open,. damn, heb nog nooit zoveel scherpe dingen in een andere kast gezien, zelfs niet de goedkopere prutseltjes :{

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik heb een codegen bigtower. Ik weet niet of die te verglijken is met een miditower...
Maar mijn ervaring met die bigtower is dat het een kast is van redelijke kwaliteit voor een erg lage prijs. HijŽs een beetje gammel en de randjes zijn een beetje scherp.
Maar met de voeding (300W) heb ik totaal geen problemen. Onderstaand systeem draaid er prima op :).

• Mathizsias
Hmm zo te zien is het wel o.k voor de prijs. Het is toch te vervanging van een oude case die nog een verticale PSU heeft :(, dus warmte winst is het zowiezo voor mij :D

Thnx All

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 12:39

YpS

ja ik heb die case
zeer goede case, 1 heel klein nadeel heb ik dan, ik kan niet ECHT een blowhole doen voorin, want hij is voor een "wave" vorm als je van bove kijkt dus zoiets ~ :?
maar verder kei goede case, kep 2 extra fans inzitten,
Afbeeldingslocatie: http://casemod.8k.com/fotos/yps/8.jpg
een voorin intake
Afbeeldingslocatie: http://casemod.8k.com/fotos/yps/5.jpg
en 1 (boven de AGP) outtake
en mijn Athlon 1.4 is 53 graden >:)

Verwijderd

Ik heb een keer een systeem gebouwd voor iemand met zo'n kast. Een totale afrader!

De kast is lelijk, de layout is bar slecht en hij is slecht afgewerkt. Je haalt er zo je handen aan open.

Investeer wat tientjes meet en koop een Aopen of InWin, dan weet je zeker dat je iets goeds hebt

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 18:35 schreef PJanssen het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig pics te uploaden, met een beetje geluk staat mijn topic er vanavond nog.
[...]
Weet iemand nog een fatsoenlijke fileserver, want dat Mediamonks werkt niet goed bij mij. Krijg de hele tijd 404 error als ik wil uploaden. :(

• Mathizsias
Dan heb ik nog een vraag over die Zijplaten heeft iemand daar duidelijke pics van ?

• Mathizsias
Op dinsdag 08 januari 2002 09:33 schreef PJanssen het volgende:

[..]

Weet iemand nog een fatsoenlijke fileserver, want dat Mediamonks werkt niet goed bij mij. Krijg de hele tijd 404 error als ik wil uploaden. :(
Tripod ofzo ? of Xoom ? NBCI ?

• Epsilon
  • Laatst online: 14:56

Epsilon

Op dinsdag 08 januari 2002 19:18 schreef Mathizsias het volgende:
Dan heb ik nog een vraag over die Zijplaten heeft iemand daar duidelijke pics van ?
geen pics
maar wat wil je weten

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb die kast ook voor mijn moedertje, en hij bevalt prima, zeker voor dat geld (nu 45 euro bij Gistron).
Die voeding is prima geen problemen mee gehad maar ik heb hem nooit ge oc'ed, maar dat is ook niet nodig.
Vooral die extra plek voor die fan is handig.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 16:43

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik heb nu die big tower van hun hier staan.Wat een N#@K ding is dat zeg.De voeding deed het gewoon niet en ik heb nu nog een wond op me hand waar je auw@#$% tegen zegt.
Nu met een andere voeding en altijd openlaten doet ie het wel bij mij alleen voor me nieuwe systeem maar toch een enermax voeding erin te doen.
Let op als je hem koopt dat je voeding het doet zou ik zeggen :)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

MIjn pa heeft die kast.. wat een *** kast..
je kan de 1ste 2 bays niet gebruiken (voor een cdrom speler of iets dergelijks) omdat ie dan het moerderboard raakt!! |:()
en de dikte is oook :r (0.5mm) terwijl de mijne toch zeker 1mm (big tower).

Ik zou het je iig niet aanraden (je kan die kast kopen bij Powerline te Zoetermeer

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 21:22 schreef InterFreak het volgende:
MIjn pa heeft die kast.. wat een *** kast..
je kan de 1ste 2 bays niet gebruiken (voor een cdrom speler of iets dergelijks) omdat ie dan het moerderboard raakt!! |:()
en de dikte is oook :r (0.5mm) terwijl de mijne toch zeker 1mm (big tower).

Ik zou het je iig niet aanraden (je kan die kast kopen bij Powerline te Zoetermeer
mmmmm......ik heb precies dezelfde kast en mijn cd-rom speler zit in de 1ste bay. Niks aan de hand >:)

Verwijderd

Zie deze kast die lijkt er wel heel erg veel op he >:)

• DjCasemod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 12:41
Nou ik zie de vergelijkingen nog niet helemaal :P

Grapie

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 00:07 schreef Sinlath het volgende:
die voedingen van codegen zuigen.

ik heb ooit deze kast gehad

[afbeelding]

en die voeding levert ruk power.
non oc-ed, met eth kaart/vidkaart/hd 4,60v op de 5v lijn.

ik heb de voeding 2 keer laten vervangen probleem bleef.
Sooooooooooooooooo true!!!!
Pagina: 1