Toon posts:

upd 10/01 > Ik heb geen beeld meer als...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In dit sticky komen de updates van de FAQ te staan met als doel dat er wat meer in de FAQ gekeken wordt, er staat namelijk meer in dan je denkt ;)

En op deze manier kunnen nieuwe users ook sneller geholpen worden, de wat vastere bezoekers weten op deze manier dat de FAQ geupdate is en kunnen, als mensen toch nog een vraag stellen over iets wat in de FAQ staat, er direct naartoe linken.

<table width=95% border=1 bordercolor=black cellpadding=4 cellspacing=0><tr><td colspan=2>10-jan-01 16:09</td></tr><tr><td> </td><td>Ik heb geen beeld meer als...
Nieuw FAQ-stukje aangemaakt voor als je geen beeld meer hebt</td></tr><tr><td colspan=2>05-jan-01 22:50</td></tr><tr><td> </td><td>Hoe zit het met de grootte van een monitor, hoe wordt alles gemeten?
Nieuw FAQ-stukje aangemaakt met info over beelddiagonalen van CRT's en TFT's</td></tr></<tr><td colspan=2>05-jan-01 22:22</td></tr><tr><td> </td><td>Hoever kan ik mijn videokaart overklokken?
Klein stukje tekst toegevoegd over het overklokken van de core</td></tr></table>

Mis je iets in de FAQ, is er iets gruwelijk fout, vind je de FAQ helemaal geweldig?

Dan kun je fanmail naar sinterklaas@tweakers.net sturen