Project IGI texture fouten

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:14

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Hey,

Ik heb net Project IGI maar weer eens uit de kast getrokken, maar nu zijn mijn bakspecs ondertussen een beetje veranderd, dus vind Project IGI het niet helemaal leuk meer.

Ik zie bijvoorbeeld de 9mm handgun niet, alleen maar de handen van die gozer. Ook zie ik soms geen mannetjes staan, terwijl er op dat punt wel op mij geschoten word, dan zie je dus de muzzle flash wel, maar geen gun of ventje. Ik zie ook geen wapens op de grond liggen, als ik heel dicht bij kijk weer wel...

Iemand die weet hoe dit komt en dit ook heeft. Ik denk dat het aan me Geforce 3 ligt... Kheb de allernieuwste drivers trouwens wel....

Iemand een idee??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hehe, ja ik had laatst ook zoiets. Kwam omdat ik had zitten te kutten met Geforce Tweak Utility (GTU) waarmee je features van je kaart aan en uit kunt zetten. Er zitten daar zoveel knopjes, dat je gemakkelijk een verkeerde aanvinkt :Y)

Ik was permanent aan het wallhacken in allerlei spellen bijvoorbeeld (Ghost Recon en vooral Operation Flashpoint), en zag ook sommige dingen niet. Drivers opnieuw installeren zou het moeten verhelpen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Owke, ik heb dus helemaal niets gedaan met nvmax, die heb ik er maar afgegooid, maar mog ook niet helpen.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-10 12:55
Heb je het in andere spellen ook? Misschien anders even de nieuwste drivers installenen evt. een patch. Het kan ook zijn dat je videokaart te warm wordt, dat had ik vroeger namelijk ook wel es met me voodoo2tje die gaf ook alleerlei rare kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat had ik ook in quake 3 en half-life werd CS daar effe makkelijk zonder cheats :)

is der al een oplossing want het ziet er zo niet uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 02:31 schreef ubermaestro het volgende:
Heb je het in andere spellen ook? Misschien anders even de nieuwste drivers installenen evt. een patch. Het kan ook zijn dat je videokaart te warm wordt, dat had ik vroeger namelijk ook wel es met me voodoo2tje die gaf ook alleerlei rare kleuren
Nope heeft het niets mee te maken, andere spellen draaien als een trein. Ik denk toch dat het gewoon eraan ligt, dat Project IGI mijn Geforce 3 niet zo lekker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het ligt waarschijnlijk aan je Geforce.
IGI gaf bij mij ook de problemen op een powercolor kaartje :r .Met de huidige abit heb ik er geen last van.s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgiethoorn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik heb dat probleem ook.........kan het zijn dat het aan de nieuwste directx (9.0c) ligt? Dat hij daar niet tegen bestand is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht. Maar 3 jaar geleden bestond DirectX 9 nog niet, dus is deze kick niet relevant voor dit topic (topics van 3 jaar oud kicken is sowieso niet de bedoeling).

Als je zelf niets hebt kunnen vinden met Google en de GoT search, dan kan je een nieuw topic in Spielerij - Problemen & Vragen openen met alle nodige informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.