Gebruikt iemand deze combi? Ik zou al bijna een nieuwe fikker halen! Geen CD lukte op 8 speed. Soms 4 speed zelfs niet, terwijl ze toch echt 16x certified zijn! De fouten die ik krijg in NERO zijn: Invalid Writestate en Illegal mode for this track. ALTIJD vlak voordat ie de Lead in en out zal gaan branden. Heb nu weer verbatim, en die brand ie zonder problemen. Nu zullen jullie wel denken wat blaat ie dan? Maar op de site van plextor is de TDK 80 min wel aanbevolen voor deze brander! Ben dus beniewd naar ervaringen van andere gebruikers.
Verwijderd
Ik heb zo'n zelfde soort probleem op gelost door wel of niet DMA aan te zetten op je cd-rom/writer, en heb de juiste drivers voor chipset van mobo geinstalleerd.
Toevallig, maar ik heb inderdaad geprobeerd DMA uit te zetten (ingesteld op PIO mode). Maar zonder succes. Ook heb ik de nieuwste VIA 4in1 drivers voor m'n moekebord!Ik heb zo'n zelfde soort probleem op gelost door wel of niet DMA aan te zetten op je cd-rom/writer, en heb de juiste drivers voor chipset van mobo geinstalleerd.
Verwijderd
Humm, dat is jammer...
Dan zou ik het zo ook niet weten
Trouwens, ook Samsung cdtjes doen het erg lekker op de plextor (dacht eerst dat het niks was, maar zijn toch goeie cd's)
Dan zou ik het zo ook niet weten
Trouwens, ook Samsung cdtjes doen het erg lekker op de plextor (dacht eerst dat het niks was, maar zijn toch goeie cd's)