Hier is mijn ligte case mod. Met een mooie rode pijl?!
hier zijn de pics:

hij is schitterend
hier zijn de pics:

hij is schitterend
Ben nog bezig ja...geduld is een schone zaak?!Op zaterdag 05 januari 2002 22:03 schreef CrashOne het volgende:
Ziet er inderdaad erg mooi uit!
Alleen wat heb je op de boven kant voor iets lelijks gemaakt??
Je sig ook??Op zaterdag 05 januari 2002 22:06 schreef Scout het volgende:
[..]
Ben nog bezig ja...geduld is een schone zaak?!
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Bij het bedrijf waar ik werk hebben we die dingen een tijdje geleden ook gehad.....het zijn heel erg instabiele kasten, probeer de bovenkant maar eens te draaien terwijl de onderkant nog op de grond rust: dan geeftie mee.... nie echt degelijk dusOp zaterdag 05 januari 2002 23:52 schreef PASware het volgende:
HEEEEEEY, ik heb precies de zelfde kast !!!
eindelijk kom ik iemand tegen met dezelfde kast, tja ik had het anders aangepakt.
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
op het eerste gezicht leuk, maar als je dat niet onder verstevigd met staalplaten dan ruk je de hele bovenkant scheef bij het optillen
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
Geinig, zo'n handvat. Maar ik hoop voor je dat die bovenkap stevig genoeg op je kast zit om het gewicht te dragen...
Ik heb het gespoten.Op zondag 06 januari 2002 02:59 schreef Schum1 het volgende:
heb je het erop gestickert of gespoten?
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ah, ziet er netjes uit zo op die foto's vandaar dat ik da voregOp zondag 06 januari 2002 18:51 schreef Scout het volgende:
[..]
Ik heb het gespoten.
Verwijderd