Welke stand-alone DVD speler?

Pagina: 1
Acties:

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Ben op zoek naar een regiovrije stand-alone DVD speler met bij voorkeur een RGB-scart aansluiting, en goede MP3 weergave.
Heb ondertussen diverse modellen (Atta, Labway, Yamakawa, Divido en Revoy) opgedoken via pricewatch, maar kan geen reviews vinden over de Atta en de Labway, terwijl in het enige review van de DiViDo (op dvdzone)de rgb-scart aansluiting niet werkte.

Heeft iemmand ervaring met één van deze DVD-spelers? Welke is aan te bevelen?

Bvd,

Daytona

Verwijderd

een vriend van mij heb de revoy.
Mooi beeld, niet zo mooi als die van sony.

als je voor beeldkwaliteit gaat, of als dat je eerste prioriteit is, dan zou ik voor een sony gaan en hem regio-vrij laten ombouwen.
Helaas kan je dan geen mp3's afspelen.

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 08:48

PeNGuiN

't Is Wat...

Ik heb nog maar een paar dagen geleden een Yamakawa 713 gekocht, het model met DTS en AC-3 decoder ingebouwd en zowel digitale als analoge uitgangen. Omdat ik het nieuwere model heb met SCART aansluiting, kon ik hem via een simpele BIOS flash en wat drukken op de knoppen van de afstandsbediening hem omzetten naar regiovrij.

Beeld van het apparaat is redelijk tot goed, geluid is goed. Apparaat doet verder alles naar behoren ook, alle functionaliteit die je mag verwachten. Ik heb vooral veel baat bij de NTSC als PAL afspeel optie, is ZEER handig omdat ik geen MultiSync of 100Hz TV heb.

Funprice verkoopt de modellen die je om kan zetten naar regiovrij. Voor 749,- (713) is het wel een hele hoop waar voor je geld, wat mij betreft.

Dr. Phil himself!

Verwijderd

De revoy ondersteunt niet alle rgb tv-toestellen, zie ook http://pub16.ezboard.com/fpcunlimitedrevoy2200suppor t.showMessage?topicID=25.topic

Labtec? Die zou ik nemen maar bestaat geloof ik niet. Advies: koop een echte en sluit je pc aan voor de mp3.
Voordeel van de revoy is wel dat hij regio en macrovision-vrij is.

Verwijderd

SONY.
Goed ding voor een goede prijs. Is de enige (die ik weet) die de DVD-specs goed heeft uitgewerkt in de hardware.