Toon posts:

aopen kast extra intakefan...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik was net wat mijn aopen HX08 aan het opruimen van binnen, en ik wou er nog een extra intake bij hebben. en ik heb een prachtige plaats gevonden voor een extra 80mm fan voorin, misschien dat andere mensen hier het ook al zo hebbe gedaan maar toch.. je sloopt het 3,5" rek onder de 5,25" weg en breekt dan de metalen slotjes die er achter zitten weg. nu pak je je 80mm fan en die kun je precies met 2 schroeven vast maken (misschien kan dit ook als HDD cooler werken)
dit zag ik dus vandaag voor het eerst en het scheelt mij wel 4'C van mijn mobo temp. misschien dat jullie hier wat aan hebbe :?

Verwijderd

Kast open gemaakt, ff gekeken, mooi plekje hebbie gevonden! :P

Verwijderd

Topicstarter
schopje voor de mensen die vandaag weer aanwezig zijn en net uitgeslapen ;)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
er zit toch gewoon zo'n wit ding
waar je een 80 fan in kan stoppen
tenminsten in mijn hx08 wel

Verwijderd

Die zit er ook ja, maar dit is een 2e optie voor een intake...

Verwijderd

Heb ik ook gedaan in m'n HX08 maar dan iets anders...
http://members.brabant.chello.nl/~ch.mignot/hdrack/hdrack1.JPG
Ik heb hem inmiddels iets anders maar nog geen nieuw plaatje. De HD in de laagste stand gezet (nwe gaatjes bijgeboord) omdat anders die cpu fan tegen de kast aanzat...

Verwijderd

Topicstarter
ja zo kan ut dus ook, maar ik heb em dus gemount in de case zelf niet in het hdd rack, heb jij die brackets ook we gesloopt om een gat te maken??

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 11:39 schreef Gaseropeindhoven het volgende:
Heb ik ook gedaan in m'n HX08 maar dan iets anders...
http://members.brabant.chello.nl/~ch.mignot/hdrack/hdrack1.JPG
Ik heb hem inmiddels iets anders maar nog geen nieuw plaatje. De HD in de laagste stand gezet (nwe gaatjes bijgeboord) omdat anders die cpu fan tegen de kast aanzat...
is dat niet slect voor je HD dat hij maar aan 1 schroef (beide kanten 1) hangt? :?

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 12:08 schreef Brezy het volgende:

[..]

is dat niet slect voor je HD dat hij maar aan 1 schroef (beide kanten 1) hangt? :?
Nee, hij ligt nu onderin met aan 2 zijden 1 schoef dus hij gaat nergens heen. Heb er 2 koelers op gezet omdat hij nogal heet werd (10k).

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 12:15 schreef Gaseropeindhoven het volgende:

[..]

Nee, hij ligt nu onderin met aan 2 zijden 1 schoef dus hij gaat nergens heen. Heb er 2 koelers op gezet omdat hij nogal heet werd (10k).
aha :)

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 11:43 schreef Brainpiggy het volgende:
ja zo kan ut dus ook, maar ik heb em dus gemount in de case zelf niet in het hdd rack, heb jij die brackets ook we gesloopt om een gat te maken??
brackets ?? Die gaatjes in de voorkant?? Nee, keertje dremelen, er moet nog meer weg :)

Aan de andere kant is in de case wellicht beter ivm die 2 schroefjes...

Verwijderd

Lawaai maken?
Pagina: 1