heeft er niemand flimpjes ervan want ik doe nu wel die Training flights maar vooral met die lastige dingen VOR en weet ik veel allemaal snap ik er geen lor van. heeft niemand flimpjes ervan(cockpit dus) en hebben jullie ook nog tips is er bijv ook een toets om je plane op stand 0 te zetten?? want als je wilt landen zou dat wel fijn zijn en nog andere tips zijn altijd makkelijk.
stand 0?Op zaterdag 05 januari 2002 21:34 schreef Future_Man het volgende:
heeft er niemand flimpjes ervan want ik doe nu wel die Training flights maar vooral met die lastige dingen VOR en weet ik veel allemaal snap ik er geen lor van. heeft niemand flimpjes ervan(cockpit dus) en hebben jullie ook nog tips is er bijv ook een toets om je plane op stand 0 te zetten?? want als je wilt landen zou dat wel fijn zijn en nog andere tips zijn altijd makkelijk.
ja dat de neus recht is en de vleugels "level"Op zaterdag 05 januari 2002 21:37 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
stand 0?
Je kan filmpjes maken.. Ik weet wel hoe het moet. maar ik kan niet goed genoeg vliegen om dat voor te doen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
en dat Flight Instrucotor(die apart icon) was da precies??
iets waar je niet op moet klikkenOp zaterdag 05 januari 2002 21:43 schreef Future_Man het volgende:
en dat Flight Instrucotor(die apart icon) was da precies??
Pagina: 1