Op zaterdag 05 januari 2002 21:24 schreef PC-ICE het volgende:
moet je ook wat doen bij dat spel? of kan je elk vliegtuig kiezen en kan je leuk een beetje vliegen?
Je kan wel leuk vliegen, maar je moet het wel leren, langzaam leer je het steeds beter.
de voornaamste missie is saddam housein te killenOp zaterdag 05 januari 2002 21:24 schreef PC-ICE het volgende:
moet je ook wat doen bij dat spel? of kan je elk vliegtuig kiezen en kan je leuk een beetje vliegen?
LOL @ KimbleOp zaterdag 05 januari 2002 21:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
de voornaamste missie is saddam housein te killen
![]()
Ja het is een SIM voor mensen die het leuk vinden om alleen tevliegen zonder aktie.
Dus als je niet van houd om alleen maat tevliegen dan is het niets ...dan kan je beter een WAR SIM nemen .. en geen FS
Van MIJ mag hier best wel een slotje op .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Saekerhett, KIMBLE, BlackHole...
Hehe, wanneer gaan we weer vliegen
Jaja verkeerd topic, maar dit word toch slotje
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Bijna elke avond welOp zaterdag 05 januari 2002 22:22 schreef KDZ het volgende:
Hehe, alle 1337 FS flyers hier
Op zaterdag 05 januari 2002 22:22 schreef KDZ het volgende:
Prenobe, Saekerhett, KIMBLE, BlackHole...
Op zaterdag 05 januari 2002 22:26 schreef prenobe het volgende:
[..]
McFlipp
biobak
Bamboe
ND
Strontvlieg
Predator_NL
Evilernie
Sideswipe_XP
Tourniquet
Thetallguy
Aerodynamic
Nephilin
KIMBLE
prenobe
Delta (rdluca op GoT)
En heeeeel erge sorry voor de mensen die ik nu (vast wel) vergeet
Ik heb FS 2002 er nu ff niet op staan maar ik kom zker binnen kort weer terug ...Op zaterdag 05 januari 2002 22:22 schreef KDZ het volgende:
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
hey, alle 1337 fs-ers waren op het moment van dit topic aan het mp-vliegen natuurlijk!Op zaterdag 05 januari 2002 22:22 schreef KDZ het volgende:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
JE BENT ME WEER VERGETENOp zaterdag 05 januari 2002 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
ok:
McFlipp
biobak
Bamboe
ND
Strontvlieg
Predator_XP
Evilernie
Sideswipe
Tourniquet
Thetallguy
Aerodynamic
mij ook!Op zaterdag 05 januari 2002 22:38 schreef prenobe het volgende:
[..]
JE BENT ME WEER VERGETEN![]()
bolk ken ik nietOp zaterdag 05 januari 2002 22:51 schreef Tourniquet het volgende:
bolk, Evil_Ernie ....
Evilernie staat erbij...
oke ben heel ff een ander spel aan het doen maar kom terug
Op zaterdag 05 januari 2002 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
ok:
McFlipp
biobak
Bamboe
ND
Strontvlieg
Predator_NL
Evilernie
Sideswipe_XP
Tourniquet
Thetallguy
Aerodynamic
Nephilin
KIMBLE
prenobe
Delta (rdluca op GoT)
IK was het die het ALLEREERSTE fs2002 pics topic opende ...
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Jah, maar ik heb nooit met jou gevlogenOp zaterdag 05 januari 2002 22:57 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
ojaOp zaterdag 05 januari 2002 22:51 schreef Tourniquet het volgende:
bolk, Evil_Ernie ....
bolk is de initiatiefnemer van de GoT VA!!!
Hij zit achter een router en kan dus nooit meevliegen.
en ik kwam met het ideeOp zaterdag 05 januari 2002 22:57 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
Verwijderd
Ja, ik heb dan wel niet nog niet online gevlogen, maar ik voel me toch echt wel thuis horen in het FS 2002 GoT rijtje...
Okay, terug naar het screenshot topic...
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
sturen gaat ook lastig als ik teveel stuur dan ligt hij op de kop
Anders mag ik me er ook wel bij aan sluiten want ik heb ze hier ook bijna allemaal liggen ..Op zaterdag 05 januari 2002 23:17 schreef tazzman het volgende:
Ennuh ikke? Sjips als er hier iemand is die flightsims speelt..dan ben ik het wel
jij werkt alleenOp zaterdag 05 januari 2002 23:17 schreef tazzman het volgende:
Ennuh ikke? Sjips als er hier iemand is die flightsims speelt..dan ben ik het wel
•Op zondag 06 januari 2002 16:02 schreef PC-ICE het volgende:
gewoon met een boeing 11 sept nadoen
• en het is niet bowing maar boeing
tampert, kriminalpolizei
boeing danOp zondag 06 januari 2002 16:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
•erg leuk
• en het is niet bowing maar boeing
warom mogen er dan wel grapjes woorden gemaakt over afagnistan(ofsow) met hun weet ik veel hoeveel jaar in oorlog en niet over die 11sept?.. beetje onzin.. ik vind dat 11 sept net zo erg als al die jaren oorlog daar..
n000b....FS is gewoon voor professionals en niet voro papi's'die het voor dit soort doeleindes gebruikenOp zondag 06 januari 2002 16:02 schreef PC-ICE het volgende:
how how.. ik vroeg me aleen af of je ook wat moest doen om een fliegtuig te krijgen want ik las ergens in een topic: ik heb weer een fliegtuig erbij.. ik d8 die heeft hij gewonnen.. dus darom vroeg ik het even.. want ik heb zelf fs2000 en dat is echt lachen.. gewoon met een bowing 11 sept nadoen
tampert, kriminalpolizei
wat vaag zeg.. ik kon een pro versie halen.. en de gewoone versie.. angezien ik niet de pro versie heb is dat duidelijk niet voor pro'sOp zondag 06 januari 2002 16:19 schreef Evilernie het volgende:
[..]
n000b....FS is gewoon voor professionals en niet voro papi's'die het voor dit soort doeleindes gebruiken
als je pro heb is het niet moeilijker hoorOp zondag 06 januari 2002 16:25 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
wat vaag zeg.. ik kon een pro versie halen.. en de gewoone versie.. angezien ik niet de pro versie heb is dat duidelijk niet voor pro'smaargoed als jij het zegt..
Dit topic is gesloten.
![]()