Toon posts:

[hk] topic terecht gesloten :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit topic.. was naar aanleiding van de 'aankondiging' van Jerney..

waarom die open bleef snapte ik al niet (who cares) vandaar mijn sarcastische post.

Hopelijk betekend dit dat het wat betreft 'aankondiging'-topics beperkt blijft tot die ene?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Onder het motto 'ééntje is leuk'!

En die van jou niet meer....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jah :)

het is meer zoiets van; een keer is leuk... daarna houdt het wel op...

net zoals die post hier je oog, hier je arm, hier je knieschijf en al die kutgein

Om over die Welke tweaker komt uit... maar te zwijgen

:)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Wat dan te denken van Poll topics :{

Verwijderd

Topicstarter
Het was ook niet de bedoeling om leuk te zijn.. ik vond die 1ne al dubieus..

maar goed, gezien het feit dat de lichaamsdelen ook ineens allemaal gefotografeerd moesten worden hoopte ik op deze manier een dergelijke uitbarsting van onzinnige posts te voorkomen..

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Merely: doe maar niet nee :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 05 januari 2002 21:10 schreef hezik het volgende:
Het was ook niet de bedoeling om leuk te zijn.. ik vond die 1ne al dubieus..

maar goed, gezien het feit dat de lichaamsdelen ook ineens allemaal gefotografeerd moesten worden hoopte ik op deze manier een dergelijke uitbarsting van onzinnige posts te voorkomen..
daarom ben ik ook aangesteld en ik doe daar ook mn best voor (en volgens mij lukt het nog steeds aardig tot nu toe) :)

Verwijderd

Topicstarter
jup weet ik, maar jah, die 'post hier je <lichaamsdeel>' topics verontrustten mij een beetje, vandaar actie :)

//edit heb tijdens die posts nog zitten twijfelen of ik een 'post hier je rechterkringspier'-topic zou starten :)

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 21:08 schreef hezik het volgende:
dit topic.. was naar aanleiding van de 'aankondiging' van Jerney..

waarom die open bleef snapte ik al niet (who cares) vandaar mijn sarcastische post.

Hopelijk betekend dit dat het wat betreft 'aankondiging'-topics beperkt blijft tot die ene?
Je snapt het niet. Zodra er een vrouw de HK in mag raken een hoop Tweakers een beetje in rep en roer omdat er nou eenmaal niet zoveel jonge vrouwen rondlopen hier. En de vrouwen die er zijn (like me) zijn veelal te oud. Jij bent geen vrouw, dus dan is het niet interessant dat jij nu HK in kan >:)

Snappie? It's all about Testosteron... :D

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 05 januari 2002 21:12 schreef hezik het volgende:
jup weet ik, maar jah, die 'post hier je <lichaamsdeel>' topics verontrustten mij een beetje, vandaar actie :)

//edit heb tijdens die posts nog zitten twijfelen of ik een 'post hier je rechterkringspier'-topic zou starten :)
Voor je het weet is er nog 1 die het echt doet :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 05 januari 2002 21:13 schreef Density het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Zodra er een vrouw de HK in mag raken een hoop Tweakers een beetje in rep en roer omdat er nou eenmaal niet zoveel jonge vrouwen rondlopen hier. En de vrouwen die er zijn (like me) zijn veelal te oud. Jij bent geen vrouw, dus dan is het niet interessant dat jij nu HK in kan >:)

Snappie? It's all about Testosteron... :D
en dat ook natuurlijk >:) ;)

• Han
  • Niet online

Han

Op zaterdag 05 januari 2002 21:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Merely: doe maar niet nee :P
Offtopic >:)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
//off topic (hopelijk niet te erg)

btw lunatic, waar maak je die filmpjes mee die je in je icon hebt zitten? En hoe heet die 'wortel' ook al weer? (coolste muppet alle tijden imo)

Gewoon screenshotjes maken?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 05 januari 2002 21:19 schreef hezik het volgende:

btw lunatic, waar maak je die filmpjes mee die je in je icon hebt zitten? En hoe heet die 'wortel' ook al weer? (coolste muppet alle tijden imo)

Gewoon screenshotjes maken?
Met snagit en gif movie gear (de meesten doen het in Virtualdub en nog iets (ulead gif dinges)

Die gast heet Beaker :) (wel wat op KaZaa van te vinden)

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 21:19 schreef hezik het volgende:

?
Nee, de coolste muppet heet (geloof ik) Retort, hij was de helper van die professor in het Muppet lab, waarop allerlei proeven gedaan werden en die altijd ontplofte e.d :).

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 05 januari 2002 21:24 schreef Density het volgende:

[..]

Nee, de coolste muppet heet (geloof ik) Retort, hij was de helper van die professor in het Muppet lab, waarop allerlei proeven gedaan werden en die altijd ontplofte e.d :).
De coolste muppet is nog altijd Zweedse chef he :P

Voor de iconenvraag:
Zorg voor een mpegje ofzo,knip het in Vdub,pas de framerate en compressie aan.
Dan ff optimizen en op maat maken in Ulead Gifanimator en klaar :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Gelijk de kennis in praktijk gebracht.. thx :)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 05 januari 2002 22:44 schreef hezik het volgende:
Gelijk de kennis in praktijk gebracht.. thx :)
Hij mag wel iets kleiner :)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EDHSDPAHEHE

Met de kleuren moet je ook een beetje spelen,ik heb hem nu op 15 kleuren staan :)
Scheelt toch 50kb ;)
En ook ff resizen naar 60x60 zie ik nu :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Topicstarter
De kleuren had ik al op 16 staan, heb 'm nog wel even geresized..

oorspr. filmpje was 2.2 mb :)
Pagina: 1