Het is grotendeels een gok, maar misschien dat je er zelf iets mee kan: ik meen mij te herinneren dat aan het indrukken van Ctrl-Alt-Delete een aparte BIOS interrupt call gekoppeld zit. Alle andere toetsaanslagen gaan over eenzelfde 'gewone' BIOS interrupt call. In dat geval is Ctrl-Alt-Delete dus 'speciaal', aangezien de functionaliteit aan een aparte interrupt gehooked zit. Dat zou dus betekenen dat het in Windows zelf niet zo eenvoudig in te stellen is (niet met behulp van een registry setting bijvoorbeeld).
Wel is het mogelijk om een Ctrl-Alt-Delete signaal naar Windows te sturen vanuit een service application. Je zou dus een simpel programma kunnen maken (of dat aan iemand vragen die er verstand van heeft), die de scroll lock afvangt en er een Ctrl-Alt-Delete voor in de plaats stuurt. Ik weet niet zeker of een service toetsaanslagen makkelijk kan afvangen (wellicht met een Windows hook), maar het behoort zeker tot de mogelijkheden.
Of het gemakt opweegt tegen een maal per dag twee extra toetsen indrukken, betwijfel ik.